نصرالله: اقدام ترامپ پرده ازا چهره بدسرشتان برداشت

دو شنبه 20 آذر 1396 - 17:17:35
نصرالله: اقدام ترامپ پرده ازا چهره بدسرشتان برداشت

بيروت- الکوثر: دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که اقدام ترامپ درباره قدس، بدسرشتان را از نیک‌سرشتان در جهان اسلام متمایز کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه الکوثر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان از حضور گسترده مردم لبنان برای اعلام همبستگی خود با قدس قدردانی کرد. 
وی گفت: امروز بار دیگر در برابر خصومت‌ها و توطئه‌گری‌های رژیم صهیونیستی هستیم. بار دیگر بر تعهدات خود تا رسیدن به پیروزی و شهادت تاکید و بار دیگر سخن خود را تکرار می‌کنیم که «یاحسین! تو را‌‌ رها نمی‌کنیم». 
دبير کل حزب الله لبنان گفت: از ملت فلسطین در اراضی اشغالی و شهر قدس به علت موضع‌گیری تاریخی خود از‌‌ همان لحظات اول اعلام تصمیم ترامپ، قدردانی می‌کنم. 
سید حسن نصرالله تاکید کرد: باید از همه کسانی که در مخالفت با این تجاوزگری آشکار و کینه‌توزانه علیه قدس موضع گیری کردند، قدرانی کنیم.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: هیئت بحرینی که به قدس سفر کردند، نماینده ملت بحرین نیست بلکه نماینده رژیم ظالم در بحرین است. ملت بحرین، روز جمعه برای اعلام حمایت خود از قدس تظاهرات کردند، در حالی که نیروهای رژیم بحرین به سوی آن‌ها تیراندازی کردند. 
وی گفت: فلسطینی‌ها آواره در خارج همچنان بر حق بازگشت به میهن خود و تحقق رویای خود تاکید می‌کنند. ترامپ در این اقدام خود کاملا منزوی است و کسی جز اسرائیل در این تصمیم در کنار او نیست. 
دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: باید از موضع تاریخی همه مراجع دینی اسلامی و مسیحی درباره قدس قدردانی کنیم. به همه ملت‌های عربی و اسلامی اعلام می‌کنم و به آن‌ها می‌گویم که تظاهرات شما در رویارویی با اشغالگران بسیار مهم است. 
وی گفت: از مزایای تصمیم آمریکا این است که «نیک‌سرشت و بد‌سرشت» را در سطح کشورهای عربی و اسلامی از یکدیگر سره کرد.


دو شنبه 20 آذر 1396 - 17:17:28