هشدار درباره توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام

یک شنبه 19 آذر 1396 - 18:25:42
هشدار درباره توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام

تهران- الکوثر: پژوهشگر علوم اسلامی درباره توطئه دشمنان اسلام که به دنبال ایجاد تفرقه در امت اسلامی از طریق تحریک برخی از مسلمانان ناآگاه یا مغرض هستند هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ اسد محمد قصیر پژوهشگر علوم اسلامی و استاد تاریخ اسلام در گفتگو با برنامه «فقه الاسلام» شبکه جهانی الکوثر ضمن هشدار دادن درباره اقدامات تفرقه افکنانه برخی شیعیان که با تحریک دشمنان اسلام به ویژه استعمار پیر انگلیس صورت می گیرد گفت: کسانی که فریب دشمنان اسلام را می‌خورند افرادی ابله هستند که از روی ناآگاهی و درک نکردن جایگاه مرجعیت عمل می کنند.

شیخ اسد محمد قصیر با اشاره به تعصبات نابجای برخی مقلدان مراجع شیعه گفت: جایی برای تعصب نیست و بعید نمی دانم دشمنان اسلام در پشت این ماجرا باشند، به ویژه انگلیس که با همه توان سیاست «تفرقه بینداز و حکومت کن» را بین شیعیان و سنی ها دنبال می کند. وی افزود: انگلیس برخی شیعیان را تحریک می کند که به شخصیت های مورد احترام اهل سنت و جماعت توهین کنند و همچنین برخی شیعیان را تحریک به اهانت به برخی مراجع شیعه می‌کند با این هدف که بین مراجع و مقلدان آنها تفرقه ایجاد کند.

این پژوهشگر علوم اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید آگاه باشیم و به این افراد اجازه ندهیم به هدف پلید خود دست یابند. سنی و شیعه و اباظی و زیدی باید متحد باشیم. ما باید امت واحده باشیم و به هیچ کس اجازه ندهیم بین ما اعم از شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند به ویژه که اسلام همه مومنان را برادران یکدیگر دانسته است.


برای عضویت در کانال تلگرامی شبکه الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


یک شنبه 19 آذر 1396 - 18:23:43