بازداشت مقامات جنبش فتح در قدس

چهار شنبه 15 آذر 1396 - 11:11:1
بازداشت مقامات جنبش فتح در قدس

رام الله- الکوثر: نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی شادی مطور معاون دبیرکل جنبش فتح در قدس را به همراه هشت نفر دیگر در کرانه باختری بازداشت کردند.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در تماس‌های سه شنبه (دیروز) خود با برخی مقامات عربی از جمله محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فسلطین از قصد خود برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس خبر داد ؛ در پی انتشار این خبر موج واکنش‌ها از دیشب آغاز شده و هنوز هم ادامه داد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد در راستای آمادگی برای اعلام تصمیم ترامپ، در قدس و کرانه باختری به حالت آماده‌باش در بالاترین درجه درآمده است .

رسانه‌های آمریکایی نیز اعلام کردند نیروهای ویژه این کشور قبل از اعلام تصمیم ترامپ، در برخی سفارت‌خانه‌های این کشور مستقر شده‌اند.

 

درهمین ارتباط:

 واکنش‌ها به تصمیم احتمالی ترامپ برای انتقال سفارت به قدس

 علل تعویق اعلام انتقال سفارت آمریکا به قدس

 

 

 

 

 

در واکنش به تصمیم احتمالی ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به شهر قدس ، گروه‌های سیاسی فلسطینی تصمیم آمریکا را تجاوز از تمام خطوط قرمز توصیف و اعلام کردند، اجازه اجرایی شدن آن را نمی‌دهند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس، پشت سر گذاشتم تمام خطوط قرمز است.

وی هشدار داد انتقال سفارت آمریکا به قدس اقدامی خطرناک و پوششی برای دولت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است تا طرح خود برای یهودی‌کردن قدس را اجرا کند.

احمد المدلل از اعضای ارشد جهاد اسلامی نیز اعلام کرد تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا بر اقدامات خصمانه آمریکا و جنگی که علیه ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی به راه انداخته، تأکید می کند.

«ابواحمد فواد» معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم به المیادین گفت اگر سفارت آمریکا به قدس منتقل شود ، فسلطینی‌ها در برابر جنایت قرن قرار خواهند گرفت.


لینک عضویت در کانال تلگرام الکوثرفارسی اینجا


چهار شنبه 15 آذر 1396 - 10:59:14

دسته بندی :