اعتراف آشکار تحلیلگران صهیونیست:

خاورمیانه پسا داعش خاورمیانه ایران است

چهار شنبه 15 آذر 1396 - 10:18:8
خاورمیانه پسا داعش خاورمیانه ایران است

تحلیلگران صهیونیست با تاکید بر شکست کامل رژیم آل سعود در تمام پرونده‌های منطقه‌ای، خاورمیانه پساداعش را خاورمیانه ایران توصیف کردند.یک تحلیلگر صهیونیست با اشاره به شکست گروه تروریستی داعش تاکید کرد که خاورمیانه پساداعش، خاورمیانه ایران است.

تهران- الکوثر: تحولات یمن و خنثی شدن توطئه محور جنگ افروزان سعودی، اماراتی و مزدوران داخلی آنها در یمن مورد توجه محافل رسانه‌ای و تحلیلگران صهیونیست قرار گرفته است

پیروزی مردم یمن به رهبر انصارالله و دیگر گروه‌های مردمی همسو بر فتنه و شکست توطئه جدید سعودی اماراتی علیه یمن مورد توجه تحلیلگران و محافل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

تحلیلگران صهیونیست در شبکه‌ها و رسانه‌های مختلف رژیم بر شکست کامل رژیم آل سعود در تمام پرونده‌های منطقه‌ای از جمله سوریه و یمن تاکید کرده‌اند.

تحلیلگران صهیونیست با اشاره به کشته شدن عبدالله صالح که با نقض تعهدات خود در قبال جنبش انصارالله و دیگر گروه‌های مردمی در جبهه متجاوزان سعودی اماراتی قرار گرفت و سرانجام در نتیجه درگیری کشته شد، تصریح کردند

که شرط بندی و حساب باز کردن عبدالله صالح بر عربستان سعودی، اشتباه تلخی بود.

یک تحلیلگر صهیونیست همچنین با اشاره به شکست گروه تروریستی داعش تصریح کرده است که خاورمیانه پساداعش، خاورمیانه ایران است.

از سوی دیگر تظاهرات گسترده مردم یمن در حمایت از دولت مردمی در صنعاء برگزار شد، شرکت کنندگان در این تظاهرات از خنثی شدن توطئه اخیر آل سعود، امارات و مزدوران یمنی به سرکردگی عبدالله صالح ابراز خرسندی کردند.

تظاهرات کنندگان یمنی در یک تظاهرات گسترده در صنعاء تاکید کردند امارات و عربستان سعودی آتش فتنه اخیر را روشن کرده بودند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 15 آذر 1396 - 10:18:4

دسته بندی :