نعیم قاسم: پیروزی‌های ما به‌علت‌ محور مقاومت ایران است

سه شنبه 14 آذر 1396 - 12:10:7
نعیم قاسم: پیروزی‌های ما به‌علت‌ محور مقاومت ایران است

تهران- الکوثر: معاون دبیر کل حزب‌الله‌ لبنان تأکید‌ کرد که جهان استکبار و عربستان سعودی میلیاردها دلار برای مقابله با مقاومت هزینه کرده است تأکید‌ کرد که پیروزی‌ها‌ی ما به‌علت‌ محور مقاومت و ایران است.

به گزارش خبرنگار شبکه الکوثر، شیخ نعیم قاسم در سخنانی در سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی‌ وحدت اسلامی در تهران گفت الگوی حزب‌الله‌ باید مورد اهتمام و توجه قرار گیرد؛ زیرا ظرف مدت کوتاه توانست الگوی از مقاومت ارائه و اسرائیل را شکست دهد و سرزمین هایی را آزاد کند.

وی تأکید‌ کرد: سید حسن نصرالله‌ دبیر کل حزب‌الله‌ لبنان شعار بسیار خوبی را مطرح کرد که به سرعت شیوع و ترویج یافت و آن شعار این است که دوره شکست‌ها‌ گذشته و زمان پیروزی‌ها‌ فرا رسیده است.

معاون دبیر کل حزب‌الله‌ لبنان تأکید‌ کرد: جهان استکبار با تجربه انقلاب ایران و حزب‌الله‌ روبه روست که الگوی از اسلام ارائه کرد که می‌تواند‌ محور و قطبی ایجاد کند که جهان را به خود جذب کند.

شیخ نعیم قاسم تأکید‌ کرد سال‌ها پیش در گزارشی که سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی نوشته بود مطالعه می‌کردم‌ که آمریکا و عربستان برای مقابله با اسلام امام خمینی (ره) با اسلام عربستان توافق کرده‌اند‌ و ۸۳ میلیارد دلار ظرف ۲۵ سال برای آن هزینه می‌کنند‌. این موضوع بیانگر اهمیت الگوی ایران و حزب‌الله‌ است.

وی گفت: آن‌ها‌ می‌توانند‌ افراد را به قتل برسانند، اما نمی‌توانند با ایده انقلاب مبارک اسلامی مقابله کنند. لازم است با چالش ها در یک محور مقابله کنیم و این سبب قدرتمند شدن ما می‌شود‌ و همه پیروزی‌ها‌ی ما نیز به‌علت‌ وجود محور مقاومت است که ایران از آن حمایت می‌کند‌.

نعیم قاسم تأکید‌ کرد که استبداد عربستان سعودی هر چقدر که زیاد باشد، نمی‌تواند در معادله پیروز شود. امروز می بینیم که یمن با وجود تمام جنایت‌ها‌ هزار روز است که مقابله و ایستادگی می‌کند‌.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


سه شنبه 14 آذر 1396 - 12:9:51