تبانی داماد ترامپ و بن‌سلمان به‌دور از چشم وزارت‌خارجه

یک شنبه 12 آذر 1396 - 11:35:48
تبانی داماد ترامپ و بن‌سلمان به‌دور از چشم وزارت‌خارجه

تهران- الکوثر: داماد و مشاور ارشد ترامپ وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی آمریکا را از جزئیات مذاکراتش با بن‌سلمان‌ آگاه نمی سازد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، منابع خبری آمریکایی اعلام کردند که «جارید کوشنر»، مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور‌ آمریکا، جزئیات مذاکراتش را با «محمد بن‌سلمان‌»، ولیعهد عربستان سعودی، درباره آینده حل‌وفصل‌ موضوع فلسطین و رژیم صهیونیستی، موسوم به «معامله قرن»، پنهان می‌کند‌.

به گزارش این منابع، وی جزئیات گفت‌وگو‌هایش را از «رکس تیرلسون»، وزیر امور خارجه آمریکا، پنهان می‌کند‌ و تیلسون در این باره به‌شدت نگران است.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع خود در این باره اعلام کر که اساس مشکل در این باره این است که کوشنر وزیر امور خارجه را نادیده می‌گیرد‌ و با او مشورت نمی‌کند‌ و رایزنی‌ها‌ و مشورت های او با شورای امنیت ملی آمریکا نیز شفاف نیست که این موضوع برای شورای امنیت ملی آمریکا و وزارت امور خارجه مشکل ساز شده است و حل آن نیز مشکل است.

این منبع به نقل از منابع خود اعلام کرد که مذاکرات بین کوشنر و بن‌سلمان‌ ممکن است سبب پیچیده شدن وضع منطقه و تشدید نابسامانی آن شود و البته،‌ درباره اینکه شخص ترامپ نیز از جزئیات کامل تماس‌ها و گفت‌وگوها‌ بین دامادش با بن‌سلمان‌ اطلاع دارد، شک و تردید وجود دارد.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


یک شنبه 12 آذر 1396 - 11:35:37