آخرین افشاگری از وضع متعب بن‌عبدالله‌/

پای آمریکا در موضوع شاهزادگان سعودی

یک شنبه 12 آذر 1396 - 10:9:55
پای آمریکا در موضوع شاهزادگان سعودی

افشاگر خبرها و اطلاعات آل‌سعود فاش کرد که پای آمریکایی‌ها‌ در موضوع آزادی پسر پادشاه قبلی عربستان در میان است و او تمایل به انتقام‌گیری‌ دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، افشاگر خبرها و اطلاعات محرمانه دربار پادشاه عربستان و شاهزادگان سعودی که در شبکه اجتماعی «توییتر» با نام مستعار «مجتهد» به افشاگری می پردازد، فاش کرد که شاهزاده «متعب بن‌عبدالله‌» پسر پادشاه پیشین عربستان که زمانی رقیب سرسخت محمد بن‌سلمان‌ برای تاج و تخت بود و به همین علت نیز مورد خشم و غضب بن‌سلمان‌ قرار گرفت، اکنون در محل اقامت خود در کاخ «الکائن» در نزدیکی گارد ریاست جمهوری است.

مجتهد درباره انتقال وی به بیمارستان نیز گفت:«احتمالا حضور وی در بیمارستان برای اطمینان از سلامت کاملش بوده است.»

مجتهد افزود: متعب بن‌عبدالله‌ در بازداشت خانگی نیست، اما تردد و تحرکات او‌ بسیار محدود است و تدابیر شدید امنیتی در اطراف محل اقامت او اعمال شده است.

وی افزود: نشانه‌های‌ شوک روحی و روانی بر چهره متعب بن‌عبدالله‌ کاملاً‌ مشخص است و فقط به خواهرانش اجازه دیدار با او داده شده است.

مجتهد در ادامه افشاگری هایش افزود: برخی خبرها حاکی است که آمریکایی‌ها‌ او را از زندان بن‌سلمان‌ آزاد کرده‌اند‌ و متعب یک ریال هم به بن‌سلمان‌ پرداخت نکرده است و هیچ معامله ای نیز با او نکرده است. به نظر می‌رسد‌ که متعب بن‌عبدالله‌ درصدد انتقام‌گیری‌ از بن‌سلمان‌ باشد، اما همچنان در شوک فرو رفته است.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


یک شنبه 12 آذر 1396 - 10:9:43