صائب عریقات:

ترامپ حق تصمیم گیری درباره قدس را ندارد

شنبه 11 آذر 1396 - 7:27:45
ترامپ حق تصمیم گیری درباره قدس را ندارد

تهران- الکوثر: دبیر اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در واکنش به تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت ترامپ حق تصمیم گیری درباره قدس را ندارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عریقات که در آمریکا به سر می برد در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: فلسطین بدون قدس بی معنا و کشور فلسطین بدون قدس بی ارزش است.

صائب عریقات خاطرنشان کرد، زمانی که رئیس جمهور آمریکا بخواهد قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت بشناسد به این معناست که می خواهد خواسته خود را بر مذاکرات تحمیل و مسئله قدس را نابود کند. وی افزود: تصویب شدن 27 قطعنامه در کنگره آمریکا علیه ملت فلسطین و تلاش برای بستن دفتر سازمان آزادیبخش فلسطین در واشنگتن پرسش های زیادی درباره سیاست آمریکا در مناقشه فلسطین مطرح می کند.

همچنين بخوانيد: 

خواب‌های ترامپ برای قدس

این مسئول سازمان آزادیبخش فلسطین سیاست آمریکا در خصوص شهر قدس را بازی با آتش توصیف کرد و گفت اقدام رئیس جمهور آمریکا به اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل باعث می شود که آمریکا به بخشی از مشکل تبدیل شود. وی افزود: قدس صرفا مسئله ای مربوط به فلسطینیان نیست بلکه این شهر متعلق به همه مسلمانان است و آمریکایی ها باید محاسبات دقیقی درباره این موضوع داشته باشند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


شنبه 11 آذر 1396 - 7:27:32

دسته بندی :