گروه های مقاومت فلسطینی:

تنها سلاح مقاومت قادر به دفاع از ملت فلسطین است

جمعه 10 آذر 1396 - 13:47:13
تنها سلاح مقاومت قادر به دفاع از ملت فلسطین است

تهران -الکوثر: گروه های مقاومت فلسطینی با بیان اینکه مسئولیت تشدید تنش در نوار غزه متوجه رژیم صهیونیستی است، تاکید کردند که مقاومت حق پاسخ به تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را دارد، و تنها سلاح مقاومت است که می تواند از ملت فلسطین دفاع کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،گروه های مقاومت فلسطینی با صدور بیانیه های جداگانه بمباران اخیر نوار غزه را تجاوزی در راستای تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه تمامی اقشار ملت فلسطین دانسته و ضمن پایبندی به گزینه مبارزه علیه رژیم اشغالگر قدس، تاکید کردند که مقاومت حق پاسخ به تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را برای خود محفوظ می دارد.

بر اساس این گزارش «داود شهاب» مدیر دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره گفت: رژیم صهیونیستی مسئول تشدید اوضاع در نوار غزه است و مقاومت فلسطین حق کامل برای دفاع از خود و واکنش در برابر این تجاوزات را دارد.

شهاب در ادامه افزود که هدف از این تشدید حملات بر هم زدن معادلات و سرگرم کردن مردم و نیز منحرف کردن افکار آنها از جنایت قتل یک شهروند فلسطینی به دست شهرک نشین صهیونیست در قصره (واقع در جنوب شهر اشغالی نابلس) است.

از سوی دیگر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تجاوزات علیه نوار غزه دانست و تاکید کرد که بمباران اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه در چارچوب تجاوزات بی وقفه این رژیم علیه ملت فلسطین انجام شده است.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس بر روی صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت که «تجاوز به غزه چند ساعت پس از جنایت قتل محمود عوده به ضرب گلوله شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری به وقوع پیوست و رژیم صهیونیستی به تنهایی مسئول این تشدید حملات و تجاوزات و پیامدهای آن است».

حازم قاسم در ادامه افزود که تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی نمی تواند اراده ملت فلسطین را در هم بشکند، همچنین نمی تواند تلاش های این ملت برای آزادی از چنگال اشغالگران را متوقف کند.

این مقام جنبش حماس تاکید کرد که مقاومت از حق خود در زمینه دفاع از ملت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دفاع می کند.

کمیته های مقاومت فلسطین نیز با صدور بیانیه ای بمباران روز گذشته نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کردند که این حمله در راستای تجاوزات بی وقفه این رژیم علیه ملت فلسطین صورت می گیرد.

کمیته های مقاومت همچنین به دشمن صهیونیستی نسبت به سرانجام تداوم جنایت هایش علیه ملت سرافراز فلسطین هشدار داده و تاکید کردند که خون پاک شهیدان فلسطین بی پاسخ نخواهد ماند و پاسخی متناسب با حجم جنایت رژیم صهیونیستی به آن داده خواهد شد.

در بیانیه کمیته های مقاومت آمده است که مقاومت حق واکنش در برابر این تجاوز و توقف جنایت های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را که آخرین مورد از آنها قتل یک شهروند فلسطینی به نام "محمود زعل عوده" به ضرب گلوله یک شهرک نشین صهیونیست در شهرک قصره واقع درجنوب نابلس بود، دارد.

این کمیته ها همچنین تشدید مقاومت و گسترش انتفاضه در کرانه باختری و شهر شاغالی قدس علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست را خواستار شد.

در همین راستا، کمیته های مقاومت ملی با بیان اینکه تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی باعث ترس و وحشت ملت فلسطین نمی شود و این ملت را از ادامه مبارزه باز نمی دارد، تاکید کرد که به منظور دادن پاسخ مناسب به تجاوزات اشغالگران باید اتاق عملیات مشترک میان شاخه های نظامی گروه های مقاومت تشکیل شود.

«ابو انس» سخنگوی گردان های مجاهدین نیز اقدام رژیم صهیونیستی در زمینه بمباران تعدادی از پایگاه های نظامی مقاومت در نوار غزه را محکوم کرده و اعلام کرد دشمن با این حملات سعی در افزایش روحیه نظامیان و شهرک نشینان شکست خورده خود را دارد ؛ شهرک نشینان و نظامیانی که در حالت ترس و نگرانی نسبت به واکنش در قبال حمله به تونل آزادی در شرق خان یونس به سر می برند.

ابو أنس با تاکید بر حق ملت فلسطین برای پاسخ به جنایت های دشمن صهیونیستی، گفت: مقاومت همیشه آماده مقابله با هر گونه تجاوز یا حماقت دشمن جنایتکار صهیونیستی است و این دشمن امروز بار دیگر اعلام کرد که در فکر طراحی ترفند و توطئه جدید علیه ملت مبارز فلسطین و ضربه زدن به مقاومت قهرمان آن است.

سخنگوی گردان های مجاهدین در پایان تاکید کرد که از گروه های مقاومت و تمامی مبارزان آنها می خواهیم که حداکثر هشیاری و احتیاط را به خرج دهند و بدانند که وحدت سیاسی و میدانی نیازی مبرم برای مقابله با رژیم صهیونیستی است.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 10 آذر 1396 - 13:47:8