افشای علت آزادی پسر پادشاه قبلی عربستان

چهار شنبه 8 آذر 1396 - 0:3:32
افشای علت آزادی پسر پادشاه قبلی عربستان

تهران- الکوثر: افشاگری خبرهای دربار عربستان سعودی از علت پشت پرده آزادی متعب بن‌عبدالله‌ خبر داد و اعلام کرد که ولیعهد عربستان مجبور به این کار شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برخی منابع خبری اعلام کردند که محمد بن‌سلمان‌، ولیعهد عربستان سعودی، با آزادی «متعب بن‌عبدالله‌»، وزیر گارد ملی پیشین و پسر پادشاه قبلی، موافقت کرده است.

در همین حال، افشاگر اطلاعات محرمانه دربار پادشاه عربستان سعودی که در شبکه اجتماعی «توییتر» با نام مستعار «مجتهد» به افشاگری از خبرهای درون خاندان آل‌سعود اقدام می‌کند‌، علت واقعی این کار محمد بن‌سلمان‌ را فاش کرد.

مجتهد درباره علت موافقت بن‌سلمان‌ با آزادی متعب بن‌عبدالله‌ فاش کرد که این کار وی دو علت دارد: نخست اینکه ممکن است متعب بن‌عبدالله‌ در آستانه مرگ باشد و بن‌سلمان‌ از بیم آنکه مسئولیت مرگ وی بر گردن وی نیفتد و در نتیجه مورد انتقام قرار نگیرد، او را آزاد کرده است.

دوم اینکه علت آزادی متعب بن‌عبدالله‌ ممکن است این باشد که «عبدالعزیز بن‌عبدالله‌» برادر متعب، که به فرانسه پناهنده شد، بن‌سلمان‌ را تهدید به افشاگری کرده است و در نتیجه بن‌سلمان‌ نیز او را آزاد کرده است.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


سه شنبه 7 آذر 1396 - 23:48:24