یکی از فرماندهان بسیج مردمی:

ابوبکر بغدادی در دست آمریکایی‌هاست

شنبه 4 آذر 1396 - 18:15:0
ابوبکر بغدادی در دست آمریکایی‌هاست

بغداد- الکوثر: یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی محصول طرح های آمریکاست، تاکید کرد که ابوبکر بغدادی در دست آمریکاست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «جباری المعموری» اعلام کرد «ابوبکر البغدادی»، سرکرده گروه تکفیری- تروریستی داعش، در دست نیروهای آمریکایی است و زمانی که مجبور باشد، او را خواهد کشت.

وی گفت همه جهان اتفاق نظر دارند که همه گروه‌های تندرو که طی دهه گذشته شکل گرفتند و از نام اسلام بهره برداری کردند، دستگاه های اطلاعاتی آمریکا در شکل گیری آن‌ها نقش به‌سزایی داشتند و متاسفانه با سرمایه برخی دولت های عربی شکل گرفتند.

المعموری افزود: داعش بهانه بازگشت آمریکا به عراق را برای آن با ادعای مبارزه با تروریسم فراهم کرد. آمریکا انتظار داشت که موفقیت های بیشتری به دست آورد، اما پس از فتوای مرجعیت درباره تشکیل بسیج مردمی که معادله ها را به هم ریخت و طرح های صورت گرفته علیه عراق را ناکام گذاشت، شکست خورد.

وی افزود: بغدادی در دست آمریکایی هاست و برای استفاده از او تا زمانی که مجبور نباشد، او را نخواهد کشت، مگر اینکه بودن او فایده ای برای آمریکا نداشته باشد، اما عملیات قتل بغدادی به شیوه فیلم های هالیوودی و با کارگردانی و سناریونویسی ویژه خواهد بود تا جهانیان داستان آمریکا را باور کنند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


شنبه 4 آذر 1396 - 17:59:36