افشای ماهیت شکنجه‌گر شاهزادگان سعودی

چهار شنبه 24 آبان 1396 - 16:17:37
افشای ماهیت شکنجه‌گر شاهزادگان سعودی

تهران- الکوثر: یک روزنامه آمریکایی از افشای ماهیت مسئول بازجویی و شکنجه شاهزادگان سعودی خبر داد که به دستور ولیعهد در بازداشت به سر می برند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» جزئیات جدید و شگفت انگیزی از بازداشت شاهزادگان سعودی و شکنجه آن‌ها فاش کرد.

این روزنامه اعلام کرد که «حبیب العادلی» آخرین وزیر کشور حسنی مبارک، رئیس جمهور برکنارشده مصر، که اکنون مشاور محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، است، ماموریت بازجویی و شکنجه از شاهزادگان سعودی و تاجران عربستانی را برعهده دارد.

به نوشته این روزنامه، 17 تن از بازداشت شدگان به علت شکنجه، اکنون نیاز به مداوا و معالجه دارند و نشریه انگلیسی «میدل ایست آی» نیز اخیرا از شکنجه شاهزادگان سعودی خبر داده بود.

این روزنامه به نقل از برخی مسئولان وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده است که دیپلمات های آمریکایی و همچنین وزارت دفاع (پنتاگون) و نیز سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) از اقدامات بی‌مهابا و نسنجیده محمد بن‌سلمان، نگران هستند؛ زیرا وی متوجه پیامدهای اقدامات خود نیست و ممکن است این اقدامات او منافع آمریکا را در منطقه با خطر مواجه کند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 24 آبان 1396 - 16:17:15