خبرهای ضد و نقیض درباره دستگیری تروریست عامل موساد در لبنان

یک شنبه 21 آبان 1396 - 9:37:16
خبرهای ضد و نقیض درباره دستگیری تروریست عامل موساد در لبنان

بیروت – الکوثر: وزارت کشور لبنان خبر دستگیری یک عامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی را که قصد ترور «بهیه الحریری» نماینده پارلمان را داشته است، تکذیب کرد.

 

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برخی رسانه های لبنان از جمله شبکه تلویزیونی «المیادین» و «الجدید» دیشب خبر دادند که نیروهای امنیتی این کشور یک تروریست وابسته به موساد را دستگیر کرده اند که قصد داشته بهیه الحریری نماینده پارلمان و خواهر «رفیق الحریری» نخست وزیر فقید لبنان را در شهر صیدا ترور کند.
شبکه تلویزیونی الجدید حتی پس از تکذیب وزارت کشور خبر خود را تکرار و اعلام کرد این فرد دو روز پیش دستگیر شده ولی بخاطر شرایط حساس این روزهای لبنان خبر آن منتشر نشده است.
برخی از رسانه های دیگر لبنان حتی عکسهایی از فردی را که ادعا می شود دستگیر شده است منتشر کردند و نام او را «محمد الضابط» اعلام کردند و نوشتند وی راننده تاکسی بوده و رفت و آمدهای بهیه الحریری را زیر نظر داشته است.
هم زمانی انتشار این خبربا شرایط ویژه لبنان و استعفای «سعد الحریری» نخست وزیر این کشور موجب تعجب ناظران شده و آنها هشدار داده اند که این احتمال وجود دارد عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی دست به اقدام ضدامنیتی در لبنان بزنند و آن را به گردن حزب الله بیندازند.

همچنین بخوانید 

عکس جدید مقام زن صهیونیست با دوست صمیمی‌ سعودی‌‌اش

جریان المستقبل لبنان با عربستان همصدا شد


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


یک شنبه 21 آبان 1396 - 9:1:46

دسته بندی :