المهندس: داعش در عراق واقعاً پایان یافت

جمعه 12 آبان 1396 - 21:38:37
المهندس: داعش در عراق واقعاً پایان یافت

بغداد- الکوثر: ابومهدی المهندس با تبریک آزادسازی القائم از دست تروریست‌ها‌، پیروزی این شهر را به همه عراقی‌ها‌ تبریک گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،‌ «ابومهدی المهندس»، معاون فرمانده کل نیروهای بسیج مردمی (حشد شعبی» آزادسازی کامل شهرستان القائم در استان الأنبار را سخت ترین شکست داعش از تابستان ۲۰۱۴ دانست و تأکید‌ کرد: پس از آزادسازی شهرستان القائم، داعش واقعا در عراق پایان یافت.

ابومهدی المهندس در دیدار با برخی از فرماندهان نیروهای امنیتی و بسیج مردمی تأکید‌ کرد به همه مردم عراق با گرایش ها و قومیت های مختلف و خانواده‌های‌ شهدای بسیج مردمی و بلکه همه نیروهای امنیتی و خانواده‌های‌ محترم آن‌ها‌، آزادسازی شهرستان القائم و گذرگاه مرزی «حصیبه» را از دست داعش تبریک می گویم‌. امروز، شکست داعش سنگین ترین و مهم‌ترین‌ شکست داعش از زمان آغاز درگیری هاست.

وی افزود: با آزادسازی القائم داعش واقعا در عراق پایان یافت. همواره نام القائم مرتبط بود با جنایتکار ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش. در عملیات القائم، هماهنگی بسیار بالایی بین نیروهای امنیتی مشترک عراق وجود داشت. عملیات بر اساس نقشه از پیش تعیین شده و در شرایط جوی نامناسب و در مدت بسیار اندکی پیش رفت.


جمعه 12 آبان 1396 - 21:38:0