در دیدار هیئت صهیونیستی با محمود عباس چه گذشت؟

دو شنبه 8 آبان 1396 - 11:37:14
در دیدار هیئت صهیونیستی با محمود عباس چه گذشت؟

رام الله- الکوثر: منابع صهیونیست از دیدار هیئت صهیونیستی با محمود عباس خبر دادندو اعلام کردند که در این دیدار درباره فرایند سازش و کابینه آینده فلسطین گفت‌وگو‌ شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،‌ هیئتی صهیونیستی دیروز در رام الله با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، دیدار و گفت‌وگو‌ کرد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به نقل از یکی از اعضای این هیئت صهیونیست اعلام کرد محمود عباس در این دیدار به آن‌ها‌ تأکید‌ کرده است که پس از تحقق آشتی بین جنبش حماس و فتح، دولتی که قرار است در آینده تشکیل شود، افرادی معرفی خواهند شد که اسرائيل را به رسمیت می شناسند و اعضای حماس که اسرائيل را به رسمیت نمی شناسند برای کابینه آینده انتخاب نخواهند شد.

این روزنامه به نقل از «عمران متسناع»، رئیس پیشین حزب کار و از اعضای هیئت دیدارکننده با محمود عباس گزارش داد: در این دیدار، محمود عباس به آن‌ها‌ اعلام کرد که آمریکایی‌ها‌ به زودی از ایده تشکیل دو کشور مستقل حمایت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، محمود عباس به این هیئت صهیونیست گفته است که او شریک صلح است، اما در طرف دیگر از وجود شریکی برای صلح اطمینان ندارد. از این رو،‌ کابینه اسرائيل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر‌ آن، مانع از پیشرفت در فرایند سیاسی هستند.


دو شنبه 8 آبان 1396 - 11:36:31

دسته بندی :