شرایط خروج اتباع خارجی برای شرکت در اربعین

جمعه 5 آبان 1396 - 11:18:38
شرایط خروج اتباع خارجی برای شرکت در اربعین

تهران- الکوثر: رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا از صدور گذرنامه در 72 ساعت و افزايش ساعت كار ادارات گذرنامه تا ساعت ۲۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سرهنگ مجيد صمدي رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت:  با نزديك شدن به ايام اربعين حسيني، ارائه خدمات به زائران از سوي پليس مهاجرت و گذرنامه بيشتر شده است و بر اساس هماهنگي‌ هاي انجام گرفته شده، ارائه خدمات در مراكز و ادارات گذرنامه تا ساعت 20 و در دفاتر پليس + 10 تا ساعت 18 ادامه دارد.
سرهنگ صمدي با اشاره به اينكه در حال حاضر روزانه حدود 39 هزار جلد گذرنامه صادر مي‌شود، گفت: در ماه هاي گذشته روزانه حداكثر 12 هزار جلد گذرنامه صادر مي شد كه با توجه به افزايش متقاضي و درخواست‌هاي مردم، تسهيلات جديد ارائه شد.
رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا تصريح كرد: همچنين مقرر شد تا براي زائران اربعين حسيني كه گذرنامه خود را مفقود كرده‌اند، تسهيلاتي در نظر گرفته شود كه پس از ثبت اعلام مفقودي، به مراكز پليس + 10 مراجعه كرده و نسبت به اخذ گذرنامه خود اقدام كنند.
صمدي در ادامه با تاكيد بر لزوم دارا بودن گذرنامه معتبر و ويزا براي خروج تمام زائران اربعين حسيني، گفت در مرز هيچ گذرنامه و ويزايي صادر نخواهد شد و توصيه مي شود متقاضيان حتما قبل از سفر مدارك  خود را تهيه كنند.
رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا افزود:  مقرر شد تا زائران اربعين حسيني كه گذرنامه خود را مفقود كرده‌اند، تسهيلاتي در نظر گرفته شود كه پس از ثبت اعلام مفقودي، به مراكز پليس + 10 مراجعه كرده و نسبت به اخذ گذرنامه خود اقدام كنند.


لینک عضويت در کانال تلگرامي الکوثر فارسي اينجا 


جمعه 5 آبان 1396 - 11:18:31