عبدالملک الحوثی: نوبت عربستان نیز می‌رسد

پنج شنبه 20 مهر 1396 - 17:39:22
عبدالملک الحوثی: نوبت عربستان نیز می‌رسد

صنعاء- الکوثر: دبیر کل جنبش انصار الله یمن با اشاره به اینکه عربستان سعودی عامل اجرای توطئه‌هاست تاکید کرد که نوبت این کشور نیز برای تجزیه و تقسیم شدن خواهد رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید عبدالملک الحوثی امروز (پنج شنبه) طي سخناني با اشاره تلویحی به ادعاهای عربستان سعودی و متحدانش درباره اینکه رئیس جمهور فراری و مستعفی رئیس جمهور مشروع و قانونی یمن است گفت: مشروعیت متعلق به مردم یمن است نه مزدوران.

وی درباره تحولات جنوب یمن گفت: اکنون در جنوب یمن اشغالگران تسلط دارند و ثروت و ذخایر ملی و حتی سنگ را از جزیره سقطری غارت می‌کنند.

سید عبدالملک الحوثری تاکید کرد: قبایل اصیل یمن پایه های استوار این کشور هستند و مانند کوه در بین مردم حضور دارند.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن درباره تجاوزگری‌های عربستان و امارات عربی متحده نیز گفت: دو رژیم سعودی و اماراتی برای عملی شدن توطئه تجزیه و تقسیم منطقه، نقش تخریبی دارند، اما عربستان سعودی از گسترده و دامنه تجزیه و تقسیم دور نخواهد ماند، اما گذاشته اند تا نقش خود را کامل کند و سپس در نهایت نوبت آن نیز خواهد رسید.

وی درباره گروه موسوم به ائتلاف بین‌المللی مبارزه با تروریسم نیز گفت: شایسته است نام ائتلاف بین‌المللی مبارزه با تروریسم به ائتلاف بین‌المللی حمایت از تروریسم تغییر نام دهد.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن افزو: پیروزی‌های به دست آمده علیه گروه تروریستی داعش در عراق، سوریه، لبنان در واقع پیروزی همه امت اسلامی است.

وی درباره فلسطین نیز تاکید کرد: درباره مسئله فلسطین باید از ایران قدردانی شود نه اینکه علیه آن خصومت‌ورزی صورت گیرد.


پنج شنبه 20 مهر 1396 - 17:23:37