سخنگوی ارتش یمن:

عمق خاک دشمن را هدف قرار خواهیم داد

شنبه 15 مهر 1396 - 10:8:51
عمق خاک دشمن را هدف قرار خواهیم داد

صنعاء- یمن: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیروهای سعودی را در عمق خاک عربستان هدف قرار خواهند داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،‌ سرلشکر «شرف غالب لقمان»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: مرحله کنونی از جنگ دافاع از کشور در مقابل ائتلاف متجاوز، مهم‌ترین‌ مرحله به‌شمار‌ می‌رود‌ و ارتش و کمیته های مردمی درآمدگی کامل به‌سر می‌برند‌.

وی گفت: هدف عملیات دفاع راهبردی در مرحله کنونی شکست نیروهای دشمن و جلوگیری از پیشروی و به شکست کشاندن عملیات آن‌ها‌ست.

سخنگوی ارتش یمن تاکید کرد: عملیات دفاع از کشور منحصر به جلوگیری و سد کردن دشمنان نخواهد شد بلکه در کنار آن حملات و عملیات‌هایی برای غافلگیر کردن دشمن در عمق خاک عربستان صورت خواهدگرفت. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی ممکن است برای به تحلیل بردن قدرت دشمن و مزدوران آن موضع دفاعی اتخاذ کنند، اما حملات خود را از سرخواهند گرفت. ارتش یمن با کمک یگان های تخصصی قادر به نفوذ به خطوط دفاعی دشمن است.

سرلشکر لقمان تاکید کرد: یگان های دفاعی ارتش و کمیته های مردمی برای جلوگیری از هواپیماهای دشمن و سرنگون کردن آن‌ها‌ و نیز هدف قرار داد پایگاه‌های‌ دشمن به سامان های دفاع هوایی مجهز شده‌اند. در کنار این آمادگی ها همچنین ارتش در زمینه دریایی نیز آمادگی کسب کرده است و توان دور کردن خطرها و تهدیدهای دشمن را از سواحل یمن دارد.

وی افزود: تحرکات و اقدامات آتی دشمن با قدرت و استحکام نیروهای یمنی پاسخ داده خواهد شد و نتیجه آن ننگ و ذلت برای دشمن خواهد شد.


شنبه 15 مهر 1396 - 10:8:32