هشدار شدید سید حسن نصرالله به یهودیان فلسطین اشغالی

یک شنبه 9 مهر 1396 - 11:28:45
هشدار شدید سید حسن نصرالله به یهودیان فلسطین اشغالی

بیروت- الکوثر: سید حسن نصرالله به یهودیان فلسطین اشغالی هشدار داد که قربانی سیاست‌های‌ صهیونیست‌ها‌ نشوند و فلسطین را ترک کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،‌ سید حسن نصرالله در سخنرانی ظهر عاشورای خود در منطقه ضاحیه بیروت که به جمع عزاداران حسینی آمده بود گفت: امروز را به همه عاشقان ابی عبدالله الحسین (ع) تسلیت می گویم.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: امروز بار دیگر با امام حسین (ع) تجدید بیعت می کنیم و اعلام می کنیم که ما شما را تنها نگذاشته ایم. امروز باید حق را بگوییم، حتی اگر برای بسیاری خوشایند نباشد.

وی گفت: داعش به سلام و نبی اکرم (ص)‌ خسارت زد و به دشمنان اسلام خدمت کرد. همه جهان باید کسانی را که داعش را ایجاد کردند و از آن حمایت کردند بشناسد و آن‌ها‌ را بازخواست و مجازات کنند. داعشی یکی از امتدادهای تکفیری و وهابیت است. باید امت اسلامی با وهابیت برخورد کند. دومین حامی داعش اسرائیل است. اسرائیل به هر بهانه ای برای جنگ افروزی در منطقه تلاش می‌کند‌. جنگ ما با یهود به‌عنوان‌ اتباع یک دین آسمانی نیست بلکه با صهیونیست‌های‌ متجاوز و اشغالگر در فلسطین است که به دنبال طرح استعماری در منطقه هستند. یهودیانی که به منطقه آمده اند باید بدانند که هیزم طرح ها و سیاست‌های‌ آمریکا و صهیونیست‌ها‌ علیه ملت‌های‌ منطقه هستند. کابینه کنونی اسرائیل به ریاست نتانیاهو ملت شما را به نابودی خواهد کشاند. اگر نتانیاهو و ترامپ منطقه را به جنگ بکشانند، شما یهودیان بهای سنگینی خواهید داد. نتانیاهو و کابینه و نظامیان او ارزیابی درستی از پیامدهای جنگ آینده ندارند. آن‌ها‌ نمی دانند که اگر حماقت کنند و جنگی را آغاز کنند، چگونه پایان خواهد یافت. یهودیان باید حساب خود را از حساب صهیونیست‌ها‌ جدا کنند. از همه کسانی که به فلسطین آمده اند می خواهم که آنجا را ترک کنند و به سرزمین خود بازگردند تا هیزم جنگی نشوند که نتانیاهو احمقانه ایجاد کند زیرا در صورت وقوع جنگ وقت برای ترک کردن فلسطین اشغالی نخواهند داشت.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: دولت آمریکا مسئول تحولات منطقه است و دولت جدید آن درصدد به جنگ کشاندن جهان است. از این رو، این دولت دولتی غیر قابل اعتماد است و به راحتی می‌تواند‌ عهدها و پیمان های خود را بشکند.

باردیگر حملات و تجاوزگری های روزانه عربستان سعودی و آمریکا به یمن و کشتارهای تجاوزگری عربستان و نیروی هوایی آن علیه یمنی ها را محکوم می کنیم. حاکمان سعودی نتوانستند دستاوردی از این جنگ داشته باشند. آن‌ها‌ باید بدانند که جنگ آن‌ها‌ افق و آینده ای ندارد. یمنی ها نیز باید بدانند که تنها راه و گزینه آن‌ها‌ ایستادگی و مقاومت است.

وی گفت: در این روز باید به همه دنیا ملتی را یادآور شویم که در زندان بزرگی به‌سر می‌برد و رهبران و ملت آن در زندان هستند. باید به جهانیان آیت الله شیخ عیسی قاسم را یادآور شویم. در حالی که ملت بحرین در زندان بزرگی قرار دارد، سران بحرین به دنبال عادی‌سازی با صهیونیست هاست آن با رقص و پایکوبی. جهان باید به مسئولیت خود در قبال این ملت عمل کند.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: همچنین لازم است با مسلمانی که کشته شدند و منازل آن‌ها‌ به آتش کشیده و مورد جنایت قرار گرفتند و همه این جنایت ها را رژیم فاشیسم و جنایتکار در میانمار مرتکب می‌شود‌. از سازمان همکاری اسلامی که در قبال این مظلومان به ابتدائی ترین مسئولیت خود عمل کند، می خواهیم که در این باره عمل کند.

وی گفت: ما راه و روش امام حسین (ع) را ادامه خواهیم داد. یا ابا عبدالله به شما اعلام می کنیم که موضع ما همان موضع شما است. هیهات منا الذله. این جمله بیانگر اصل، موضع، فرهنگ و حضور ما در میدان است و ما زمانی که می گوییم لبیک یا حسین با ایشان صادق هستیم. امروز ما او شهیدان و مجروحان و خانواده های شهدای ما می گویند که ای حسین ما شما را تنها نگذاشتیم.


یک شنبه 9 مهر 1396 - 11:28:15