چگونه نصرالله کابوس برای صهیونیست‌ها ساخت

شنبه 1 مهر 1396 - 12:57:44
چگونه نصرالله کابوس  برای صهیونیست‌ها ساخت

بیروت- الکوثر: منابع صهیونیستی از کابوس صهیونیست ها و اینکه آنها سخنان دبیر کل حزب الله را صد در صد باور می‌کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه «رای الیوم» در یادداشتی به قلم «زهیر اندراوس» نوشت: پایگاه صهیونیستی «ان. آر.جی» به نقل از منابع آگاه در تل آیو نوشت فعالیت تاسیسات مبتنی بر مخازن آمونیاک در خلیج حیفا بعد از ۳۰ سال تخلیه تعطیل شد.

بر اساس این گزارش، مسئولان صهیونیست به این نتیجه رسیدند که فعالیت این مخازن ممکن است عامل مرگ هزاران نفر شوند و از این رو قرار است آمونیاک آن طی چند مرحله تخلیفه شود.

در همین حال، برخی منابع از تلاش رژیم صهیونیستی برای انتقال مخازن آمونیاک به اردن خبر دادند و بر این اساس مقامات رژیم صهیونیستی بارها از مسئولان کشور اردن خواسته اند که با این خواسته آنها موافقت کنند.

شهردار حیفا درگفتگو با تلویزیون اسرائیل اعلام کرده بود که موشک های حزب الله و گازهای آمونیاک ر خلیج حیفا، بمب هسته ای علیه اسرائیل ایجاد خواهد کرد.

وی در گفتگو با تلویزیون عبری زبان اسرائیل گفت:«متاسفانه سخنان نصرالله را تایید می کنم. آنچه او از آن سخن گفت، صد در صد درست است.»

تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد نصرالله به نقطه ضعف و احساس اسرائیل اشاره کرد. این امر سبب وحشت اسرائیلی هاست. تلویزیون اسرائیل در این باره به نقل از ساکنان حیفا اعلام کرد که آنهادر بیم ووحشت به سر می برند و کابینه اسرائيل باید در این خصوص اقدامی انجام دهد.


شنبه 1 مهر 1396 - 12:57:27