اذعان رسانه‌های صهیونیست:

قدرت‌نمایی مجدد حزب الله دربرابر صهیونیست‌ها

چهار شنبه 29 شهریور 1396 - 18:31:28
قدرت‌نمایی مجدد حزب الله دربرابر صهیونیست‌ها

بیروت- الکوثر: منابع خبری لبنانی اعلام کردند که پهپاد شناسایی حزب الله توانست به‌طور طولانی در حریم هوایی فلسطین اشغالی پرواز کند و سامانه‌های موشکی اسرائیل از هدف قرار دادن آن ناتوان بودند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در پی عبور موفقیت آمیز پهپاد شناسایی حزب الله از رادارهای سامانه‌های موشکی رژیم صهیونیستی و نفوذ به عمق حریم هوایی آن، منابع لبنانی فاش کردند که پهپاد حزب الله توانست 35 دقیقه در حریم هوایی فلسطین اشغالی پرواز کند.

به گفته این منابع، این پهپاد هچنین توانست به دور از چشم رادارهای سامانه های موشکی رژیم صهیونیستی به حریم هوایی شهر صفد برسد.

به گفته این منابع، جنگنده هاي اسرائیل زمانی این پهپاد را  سرنگون کردند که در حال بازگشت از ماموریت خود به لبنان بود.

بر همین اساس، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که سامانه های موشکی اسرائیل از سرنگون کردن این پهپاد عاجز بوده اند و در نتیجه اسرائیل مجبور شده است برای سرنگون کردن آن از دو جنگنده استفاده کند.

بر اساس این منابع، پهپاد حزب الله از خاک سوریه به پرواز در آمده و وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شد، اما سامانه های دفاعی اسرائیل نتوانستند آن را هدف قرار دهند و در نتیجه اسرائیل مجبور شد برای سرنگون کردن آن از دو جنگنده استفاده کند. از این رو، حزب الله با این اقدام توانست بار دیگر ناتوانی سامانه های موشکی اسرائیل را نشان دهد و توانمندی آن‌ها و رزمایش های نظامی اخیر آن در مناطق شمالی نزدیک لبنان را زیر سوال برد.

 


چهار شنبه 29 شهریور 1396 - 18:11:51