گزارش میدانی شبکه الکوثر از یمن

حمله هوايي ائتلاف متجاوز سعودي به يک کاميون و يک دستگاه خودرو

شنبه 25 شهریور 1396 - 12:25:58
حمله هوايي ائتلاف متجاوز سعودي به يک کاميون و  يک دستگاه خودرو

در حمله هوايي ائتلاف متجاوز سعودي به يک کاميون در منطقه البرح در استان تعز يمن، پنج نفر شهيد شدند. همچنين در حمله هوايي ائتلاف سعودي به يک دستگاه خودرو در جاده منطقه کتاف در استان صعده يک شهروند يمني به همراه فرزندش به شهادت رسيد.

یمن - الکوثر: در صحنه ميداني، عربستان از کشته شدن سه سرباز خود در استان جيزان در حمله گسترده نيروهاي ارتش و کميته هاي مردمي يمن خبر داد. اين نيروها همچنين محل هاي تجمع ارتش عربستان را در دو استان عسير و نجران با توپخانه و راکت هدف قرار دادند و يک فروند موشک زلزال 1 هم به طرف مواضع اين نيروها در شمال صحراي ميدي شليک کردند که باعث آتش گرفتن يک انبار سلاح شد.

در زمينه سياسي و در واکنش به اظهارنظر تمسخر آميز انور قرقاش وزير مشاور در امور خارجه امارات به تهديد دبيرکل انصارالله به حمله موشکي به امارات، سخنگوي انصارالله گفت حماقت اماراتي ها بدون پاسخ نخواهد ماند و ديگر حمايت آمريکا و صهيونيست ها براي آنها سودي نخواهد داشت.

تهديد يمن درباره هدف قرار دادن شهر ها و تاسيسات حساس امارات با موشک هاي بالستيک، آغاز مرحله جديدي از جنگ است که بدون شک معادلات را براي کشورهاي عضو ائتلاف متجاوز سعودي برهم خواهد زد و بر آينده روند جنگ تاثير خواهد گذاشت.

 

 


شنبه 25 شهریور 1396 - 11:52:21