با نزدیک شدن به زمان تظاهرات بزرگ؛

وحشت مفتی کل عربستان از تظاهرات بزرگ

پنج شنبه 23 شهریور 1396 - 15:11:37
 وحشت مفتی کل عربستان از تظاهرات بزرگ

تهران- الکوثر: با نزدیک شدن به روز برگزاری تظاهرات گسترده در عربستان سعود، مفتی کل این کشور درباره فراخوان‌ها اظهار بیم و وحشت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ «عبدالعزیز بن‌عبدالله آل‌شیخ» مفتی کل عربستان سعودی فراخوان‌ها برای برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز در پانزده سپتامبر (فردا جمعه) در عربستان را فراخوان‌های دروغین و فریبکارانه توصیف کرد و گفت این فراخوان‌ها کار برخی گروه‌های کینه‌توز است.

وی گفت باید از چنین فراخوان‌هایی پرهیز و آن‌ها را حرام و تقبیح کرد؛ زیرا هیچ خیری در آن و عاملان آن نیست بلکه آن‌ها فتنه‌گر، شرارت‌طلب و فاسد هستند.

وی در گفتگو با برنامه «جناب شهروند» شبکه تلویزیونی «ام. بی. سی» گفت: «کشور ما در امنیت و خیر و رفاه است؛ به همین علت دشمنان به ما به علت این نعمت بزرگ حسادت می ورزند و می خواهند کشور ما را به محلی برای هرج و مرج، فتنه و خونریزی تبدیل کنند.»

وی خطاب به ملت عربستان سعودی گفت: «شما زنان و مردان مسلمان، بدانید که این دعوت ها علیه تو و علیه امنیت، دین، عقیده و اخلاق توست. بدان که این دعوت ها، دعوت های جاهلی و گمراهی است. باید از تلاش‌های دولت در برقراری امنیت و ثبات حمایت کنید.»

 


پنج شنبه 23 شهریور 1396 - 15:11:30