واکنش مقام حزب الله به رزمایش صهیونیست‌ها

سه شنبه 21 شهریور 1396 - 15:9:36
واکنش مقام حزب الله به رزمایش صهیونیست‌ها

بیروت- الکوثر: یک مقام حزب الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت بیدار و هوشیار است تاکید کرد حزب الله می تواند ظرف چند ساعت خود را به منظقه الجلیل برساند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در حالی که رژیم صهیونیستی مشغول برگزاری بزرگ‌ترین رزمایش و تمرین‌های نظامی در مناطق مرزی شمال لبنان و با مشارکت 30 هزار نیروی نظامی است، شیخ «محمد یزبک»، رئیس کمیته شرعی حزب الله، به این تمرین ها و رزمایش های اسرائیل واکنش نشان داد و اعلام کرد حزب الله از تجاوزگری‌های اخیر اسرائیل به حریم هوایی لبنان غافل نیست و در برابر هرگونه تجاوزگری و ماجراجویی احتمالی اسرائیل علیه لبنان و ملت آن در آمادگی کامل به سر می برد.

وی افزود: حزب الله و ارتش لبنان با کشف دستگاه‌های جاسوسی و مواد منفجره در جنوب لبنان، موفقیت‌های جدیدی کسب کردند.

این مسئول حزب الله در ادامه خاطرنشان کرد چشمان حق باز است و متاثر از این دستگاه‌ها و مواد منفجره کشف‌شده که برای کشتن افراد ساخته و کارگذاشته شده بود، نخواهد شد.

شیخ یزبک در ادامه افزود از بلندهای عرسال گرفته تا جنوب و از جنوب گرفته تا دیرالزور و از دیرالزور گرفته تا تلعفر و موصل در همه مناطق خون شهدای حزب الله گواهی می‌دهند که آن‌ها مترصد و آماده مقابله با دشمن بودند.

وی افزود: اسرائیل به زبان برخی از فرماندهان آن اذعان کرده است که رسیدن حزب الله و مقاومت به منطقه الجلیل [در فلسطین اشغالی] به زمان زیادی نیاز ندارد. آن‌ها خود اذعان می‌کنند که ظرف چند تسلیم خواهند شد.

 


سه شنبه 21 شهریور 1396 - 15:9:29