اسرائیل چاره‌ای جز اقدام نظامی یک‌طرفه علیه ایران در سوریه ندارد

دو شنبه 6 شهریور 1396 - 13:30:26
اسرائیل چاره‌ای جز اقدام نظامی یک‌طرفه علیه ایران در سوریه ندارد

جروزالم پست نوشت: با افزایش حضور ایران در سوریه، اسرائیل چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه به صورت یک‌طرفه علیه نیروهای ایرانی اقدام نظامی کند.

تهران- الکوثر: روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»  نوشت با شکست خوردن تمام سناریوهای احتمالی درباره تقابل روسیه با ایران در سوریه، اسرائیل چار‌ه‌ای نخواهد داشت جز آنکه یک‌طرفه علیه ایران اقدام نظامی داشته باشد.

به گزارش الکوثر، جروزالم پست امروز درسرمقاله خود تحت عنوان «ایران در سوریه» با اشاره به سفرهای مکرر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روسیه و دیدار با «ولادیمیر پوتین»‌رئیس جمهور این کشور با هدف ممانعت از حضور ایران در سوریه، افزود: عوامل مختلفی عقب نشینی تهران از این کشور را بسیار پیچیده کرده است.

جروزالم پست با بیان اینکه توافق هسته‌ای، اقدام علیه ایران را بسیار دشوار کرده و اسرائیل بهای آن را می‌پردازد، مدعی شد روسیه نیز تمایل دارد نیروهای ایرانی از سوریه خارج شوند.

در ادامه این سرمقاله همچنین آمده است که شاید درپی مذاکرات نتانیاهو، پوتین تلاش کند توافقی با طرف ایرانی برای کم کردن حضور نیروهای آنها در جنوب سوریه بدست آورد اما به این مسئله نیز نمی‌توان امیدوار بود.


دو شنبه 6 شهریور 1396 - 13:30:10