کابوس مستمر صهيونيست‌ها

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 15:16:30
کابوس مستمر صهيونيست‌ها

بيروت- الکوثر: منابع خبری اعلام کردند که چند روز پیش از برگزاری مراسم جشن اخیر حزب الله در روستای القیام، شهرک‌نشین‌های صهیونیست به علت هراس و وحشت به داخل سرزمین اشغالی فلسطین منتقل شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جشن باشکوه یازدهمین سالگرد پیروزی جنگ سی‌و‌سه روزه در دشت روستای «الخیام» واقع در جنوب بیروت و در نزدیکی شهرک‌های صهیونیست‌ها، برگزار شد.

این مراسم به لحاظ سطح برگزاری و حجم مشارکت در منطقه‌ای خطرناک و هم مرز با شهرک ها، برای اسرائیل غافلگیرکننده بود.

این جشن به لحاظ مکان برگزاری آن حائز اهمیت بود؛ زیرا این منطقه عرصه شکست و ناکامی‌های اسرائیل به‌ویژه محل شکار تانک های مرکاواست، جایی که ده‌ها دستگاه از این تانک‌ها هدف موشک‌های ضد تانک حزب الله قرار گرفت و منهدم شد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند ساکنان شهرک‌های مرزی در جنوب لبنان به علت تحرکات و آمادگی‌های حزب الله چند روز پیش از برگزاری جشن سالگرد پیروزی ژویئه، به داخل فلسطین اشغالی منتقل شدند.

منابع نظامی اعلام کردند که ساکنان شهرک‌های نوار مرزی شاهد تحرکات هراس‌انگیزی در داخل مرزهای لبنان بودند که مهم‌ترین آن حرکت کاروان طولانی خودروها بود که حامل پرچم‌ها و پارچه‌نوشته‌های حزب الله بود. افزون بر این، حزب الله بلندگوهایی نصب کرده بود که  صدای سرودهای حماسی و سخنان نصرالله را به داخل اسرائیل منتقل می‌کرد.


سه شنبه 24 مرداد 1396 - 15:16:21