شگفتي پروفسور آمريکايي از شخصيت سيد حسن نصرالله+فیلم

دو شنبه 23 مرداد 1396 - 9:40:15

تهران- الکوثر: یکی از استادان دانشگاه‌های آمریکایی با بیان اینکه سید حسن نصرالله شخصیتی هوشیار و هوشمند دارد، تاکید کرد که به علت هوشیار و هوشمند بودن اوست که دشمنانش خواهان نابودی او هستند.

به گزارش پايگاه شبکه الکوثر، نورمن وينکلستين، استاد يکي از دانشگاه‌هاي آمريکايي به شخصيت سيد حسن نصرالله اشاره کرد، و در توضيح و تبين ابعاد شخصيت بي‌نظير وي خطاب به دانشجويان خود گفت: امروز درباره سيد حسن نصرالله سخن مي گويم؛ زيرا مؤلفه‌هاي شخصيتي او حائز اهميت است. زماني که سخنراني‌هاي او را دنبال مي‌کنيد، مشاهده مي‌کنيد که پيش از پرداختن به واکاوي‌هاي هوشمندانه سياسي، هميشه به قرآن کريم، اسلام و تاريخ اسلام اشاره مي‌کند. در واقع، دنبال کردن سخنراني‌هاي نصرالله فرح‌بخش است.»

وي خطاب به دانشجويان خود گفت: «به بخشي از سخنان او را در سخنراني اش که تصور مي‌کنم در روز شهيد ايراد کرده بود، اشاره می‌کنم. اين سخنراني او براي من شگفت‌انگيز بود. او در سخنراني اش فقط به يادداشت‌هاي توني بلر اشاره نکرد بلکه به يادداشت‌هاي جرج بوش پسر استشهاد کرد، يادداشت‌هايي که جرج بوش پنج روز پيش از اين سخنراني، منتشر کرده بود. گويا نصرالله يادداشت‌هاي جرج بوش را پيش از آنکه خود او مطالعه کند، خوانده و مطالعه کرده بود. اين براي من مثال و الگويي است که بايد در اذهانمان باقي بماند.»

روزنامه «رای الیوم» در این باره به نقل از این استاد دانشگاه آمریکایی نوشت: «در سخنراني هاي سيد حسن نصرالله مسائل زيادي براي يادگيري وجود دارد. به صراحت مي گويم که آقاي نصرالله يک رهبر سياسي در جهان است که سخنراني‌هاي او اموزنده است. او در واقع يک معلم است. او مانند باراک اوباما، رئيس جمهور پيشين آمريکا، فردي سخيف نيست. بيش از اين نمي توانستم اوباما را تحمل کنم که مرا ديوانه مي‌کرد.»

اين استاد دانشگاه آمريکايي افزود: «نصرالله مطبوعات اسرائيلي و کتاب‌هاي اسرائيلي‌ها را مطالعه مي‌کند و از همه آن‌ها اطلاع دارد و ما نیز باید چنین باشیم. سید حسن نصرالله مطبوعات و یادداشت را مطالعه و با هوشمندی از آنها استفاده می‌کند تا سبب‌ساز ننگ و عار برای دشمنانش باشد و این تنها علتی است که سبب قدرت و اقتدار حزب الله شده است و دقیقا به همین علت است که دشمنانش خواهان نابودی او هستند نه به علت اینکه او دین‌دار است بلکه به علت اینکه هوشمند و هوشیار است و در دل دشمنانش بیم و هراس ایجاد می کند.»


دو شنبه 23 مرداد 1396 - 9:40:1