خشم عناصر داعش از تشبیه‌شان به خوک

یک شنبه 22 مرداد 1396 - 17:12:11
خشم عناصر داعش از تشبیه‌شان به خوک

تهران- الکوثر: اقدام ساکنان منطقه الحویجه عراق در تشبیه کردن عناصر داعش به خوک بر روی اعلامیه‌ها و آگهی‌ها، سبب خشم و عصبانیت عناصر این گروه شد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، گروه تروریستی داعش در برخی از مناطق شهرستان «الحویجه» در شمال عراق منع آمد و رفت اعلام کرد. 
بر اساس این گزارش، داعش این اقدام را پس از آن اتخاذ کرد که در شهر اعلامیه‌ها و آگهی‌هایی یافت شد که در آن‌ها عناصر داعش به «خوک» توصیف شده بود و از آن‌ها خواسته شده بود که از الحویجه خارج شوند و مانند موصل سبب ویرانی آن نشوند. 
این خبرگزاری افزود: منبعی امنیتی در استان کرکوک اعلام کرد در پی توزیع و انتشار این اعلامیه‌ها، عناصر داعش، به طور گسترده به مراکز و دفا‌تر چاپ و نشر در بازار الحویجه حمله کردند. 
در همین حال، منابع اطلاعاتی از داخل شهر تلعفر از وقوع انفجار در یکی از انبارهای تسلیحاتی و مهمات داعش در مرکز این شهر خبر دادند که سبب آتش گرفتن کامل این انبار‌ها شد. 
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع خود اعلام کرد افراد نا‌شناس پس از آنکه توانستند به داخل انبارهای تسلیحاتی و تجهیزات داعش در تلعفر نفوذ کنند، اقدام به آتش زدن آن کردند و در نتیجه آن شماری از نگهبانان و نیروهای امنیتی این گروه تروریستی کشته شدند و همه انبار‌ها نیز در کام آتش سوخت و آتش سبب ایجاد بیم و هراس در بین عناصر داعش شد. 
 


یک شنبه 22 مرداد 1396 - 17:12:3

دسته بندی :