هلاکت 50 نظامی دیگر آل‌سعود

یک شنبه 15 مرداد 1396 - 16:2:4
هلاکت 50 نظامی دیگر آل‌سعود

تهران- الکوثر: منابع خبری اعلام کردند که به رغم ادعای رسانه‌های سعودی درباره پیشروی ارتش آن علیه مواضع یمنی‌ها، شمار نظامیان به‌هلاکت‌رسیده سعودی به به مرز 50 نفر رسید.

به گزارش پايگاه شبکه الکوثر، در حالی که درگیری‌های بی‌سابقه‌ای بین نیروهای ارتش عربستان سعودی با انصارالله یمن- که مورد حمایت نیروهای ارتش و نیروهای علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهوری پشین هستند- در جریان است، روز یک‌شنبه (امروز)، شمار کشته‌شدگان نظامیان سعودی در نزدیکی نوار مرزی با یمن به 49 کشته رسید.

در همین حال، عربستان سعودی بامداد امروز به هلاکت یک نظامی دیگر در درگیری‌های نظامی در نزدیکی مرزهای جنوبی یمن، که شاهد شدیدترین نبردهای فرسایشی است، اذعان کرد.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، در حالی که نیروهای عربستان اعلام کردند طی دو روز گذشته حملات شدیدی را در مناطق نزدیک به نجران، جازان و  عسیر در جنوب غربی این کشور دفع کردند، انصارالله و متحدانش حملات موشکی خود را به خاک عربستان تشدید کرده و از پیشروی در مواضع نظامی ارتش عربستان سعودی در خاک این کشور خبر دادند.

در همین حال، هواپیماهای گروه موسوم به «ائتلاف عربی» به فرماندهی عربستان سعودی، حملات خود را به مواضع انصار الله در نزدیکی مناطق مرزی مشترک  و نیز مناطق مختلف شمال یمن و صنعا، تشدید کردند.


یک شنبه 15 مرداد 1396 - 16:1:57