بهترین رستوران های لبنان را بشناسید

یک شنبه 15 مرداد 1396 - 9:41:16
بهترین رستوران های لبنان را بشناسید

لبنان یکی از کشور های آسیایی است که به واسطه ی غذاهای خود شهرت دارد. البته با نگاه به لیست این غذاها می توان تاثیر فرهنگ غرب را در آنها دید.

تهران- الکوثر: غذاهای لبنانی به اندازه ای معروف هستند که به گفته ی افراد محلی، صنعتی که در این کشور روز به روز پیشرفت می کند و رونق پیدا می کند رستوران داری است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران های لبنان آشنا کنیم.

رستوران dipndip

رستوران dipndip از آن دسته رستوران های مخصوص افراد شیرین دوست است، منظور ما افرادی است که طعم های شیرین را دوست دارند! این رستوران توسط ۲ عشق شکلات یعنی Firas Daker و Amer Haffar بنیان گذاری شده است و تفریبا ۷ سال است که با قدرت تمام به کار خود ادامه می دهد. گردانندگان این رستوران، شکلات ها و دسرهای شکلاتی بلژیکی را به بهترین شکل ممکن درست کرده و سرو می کنند. اگر به لبنان سفر کردید حتما پنکیک ها، برونی ها، وافل ها و کیک های میوه ای این رستوران را امتحان کنید تا یک بار برای همیشه عاشق لبنان شوید!

 

رستوران Pizza Pie

اگر دنبال یک پیتزای اصل لبنانی هستیدف باید به شهر بیروت این شکور بروید. رستوران Pizza Pie یکی از بهترین رستوران های لبنان و مخصوص افرادی است که عاشق طعم پیتزاهای خانگی با سس های دست ساز، پنیر های محلی با کیفیت لبنانی و مواد تزیینی دست ساز خوشمزه هستند.

 

رستوران Classic Burger

یکی دیگر از رستوران های لبنان که باعث غوغایی در صنعت غذایی این کشور در دنیا شد، رستوران کلاسیک برگر (Classic Burger) است. شاید به طور کلی برگر به نظرتان غذایی معمولی باشد که در هر جای دیگر دنیا هم می شود امتحان کرد، اما اشتباه نکنید! یکبار برگرهای رستوران کلاسیک برگز را امتحان کنید تا متوجه شوید که بی جهت آن را در فهرست بهترین رستوران های لبنان قرار نداده اند.

 

رستوران Abdul Rahman Hallab & Sons

اگر دوست دارید مثل یک لبنانی غذا بخورید، رستوران عبدالرحمان حلاب و پسران جایی است که باید بروید. در این رستوان فقط و فقط غذاهای عربی را می توانید پیدا کنید. این رستوران در سال ۱۸۸۱ باز شد و یکی از بزرگترین و بهترین رستوران دنیای عرب محسوب می شود. بشقاب مشهور و مخصوص این رستوران، Lahm Bi Ajeen نام دارد که نوعی نان بسیار خوشمزه است که با گوشت فصلی پوشانده شده است. رستوران Abdul Rahman Hallab & Sons قطعا یکی از بهترین رستوران های لبنان و شاید در نوع خود بهترین باشد.

 

رستوران LoCal

اگر از ان دسته شکم گردانی هستید کمه عاشق غذاهای اسلم اند، LoCal انتخابی عالی در لبنان برای شماست. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه ی ساده اما سالم مثل Man’uch که نوعی نان با پنیر مخصوص است و Ka’ak ک نوعی نان کنجد دار است، سرو می شود.


از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


یک شنبه 15 مرداد 1396 - 9:36:46