حزب‌الله در لبنان مثل خورشید می‌درخشد

دو شنبه 6 آذر 1396 - 15:18:0

تهران - الکوثر: حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی از حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه و مقایسه این پیروزی با شکست ارتشهای قوی ۳ کشور عربی از رژیم صهیونیستی، تأکید کردند: حزب الله و جوانان مؤمن آن همچون خورشید می‌درخشند و مایه افتخار دنیای اسلام هستند.

 به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،‌شما ببینید علیه جوانان مبارز مؤمن در لبنان و فلسطین چه کردند، چکار توانستند بکنند؟ علیه حزب‌الله در لبنان چقدر فعالیت تبلیغی و عملی کردند؛ تهدید کردند، تهدید ها را به عمل آوردند، در عین‌حال حزب‌الله پیکره‌ی رشید خود را در دنیای اسلام دارد نشان می‌دهد. حالا گیرم که فلان دولتِ فاسدِ وابسته‌ی توخالیِ پوک با پول و دلار نفتی در فلان بیانیه، حزب‌الله را مثلا محکوم کند؛ خُب به درک! چه اهمیتی دارد؟! حزب‌الله آن‌جا مثل خورشید می‌درخشد. حزب‌الله مایه‌ی افتخار دنیای اسلام است. جوانان حزب‌الله و گروه حزب‌الله در لبنان مایه‌ی افتخار دنیای اسلام‌اند. این‌ها کاری کردند که ارتش‌های سه کشور عربی در دو سه جنگ نتوانستند انجام دهند همین رژیم صهیونیستی را بعد آز آنکه قوی‌تر هم شده بود، حزب‌الله در ظرف ۳۳ روز شکست داد.

این چیز کوچکی‌ است؟ این چیز کمی‌ است؟ غلط است؟ که ما بگوییم مایه‌ی افتخار دنیای اسلام‌اند. حالا یک ورق پاره‌ای هم یک جا این‌ها را محکوم بکند، خب کرده باشد، چه اهمیتی دارد.

بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌ آموزان 1 اردیبهشت ماه 1395


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


شنبه 7 مرداد 1396 - 11:25:30