دیدار خانواده شهدای مدافعین حرم افغان با رهبر انقلاب

پنج شنبه 17 اسفند 1396 - 11:13:51

تعدادی از اعضای خانواده شهدای مدافعان حرم افغان در نوروز 95 با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

تهران - الکوثر

جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم افغانستانی لشکر فاطمیون در هشتمین روز از سال 1395 با حضور درحرم رضوی با رهبر معظم انقلاب دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در فضایی صمیمانه انجام شد، رهبر انقلاب به رشادتهای مسلمانان افغانی و افغانستانی های مقیم خراسان اشاره کردند و فرمودند این افراد در دوران مختلف انقلاب، جنگ تحمیلی و حالا در دفاع از حریم اهل بیت نقش آفرین بودند.

 متن بیانات معظم‌له در این دیدار به شرح زیر است:

«خیلی خوش‌آمدید برادران و خواهران عزیز؛ خداوند ان‌شاءالله که شهدای عزیز شما را با پیغمبر محشور کند؛ با شهدای صدر اسلام محشور کند.

برادران و خواهران عزیز افغانی و خاوری‌های مشهد و خراسان و اینها در همه‌ی مراحل انقلاب اسلامی نقش ایفا کردند؛ هم در خود اصل انقلاب و پیروزی انقلاب هم در دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی، هم در همه‌ی حوادث بعدی، حالا هم که در قضیه‌ی دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (علیهم‌السلام) این جوان‌های مثل دسته‌ی گل، پدر مادرها این جوانها را فرستادند برای دفاع از حریم اهل‌بیت. و من به شما عرض بکنم، شهدایی که در این راه به شهادت میرسند یک امتیازی دارند، یک رجحانی دارند.

این فرزندان شما در واقع جان خودشان را سپر قرار دادند برای اینکه دست این بدخواهان و این خبیثها به حرم اهل‌بیت نرسد. لذا شأن اینها شأن بسیار بالایی است. البته برای پدرها و مادرها و همسرها و فرزندها سخت است؛ مسلّم است که خیلی سخت است اما این سختی را برای خدا تحمل میکنید و ان‌شاءالله خدای متعال چشم شما را روشن خواهد کرد به لطف خود، به فضل خود.

همه حاضر نیستند فداکاری بکنند، همه حاضر نیستند فداکاری کنند. آن کسانی که فداکاری می‌کنند برجستگان امّت‌اند. امیدواریم ان‌شاءالله خدای متعال به شماها اجر بدهد و شهدای عزیزتان را ان‌شاءالله با شهدای صدر اسلام محشور کند، با شهدای انقلاب، با شهدای کربلا ان‌شاءالله محشور کند.

خدا ان‌شاءالله شما را خیر بدهد، آنها را هم خیر بدهد و همه‌ی شماها را ان‌شاءالله مشمول رحمت خودش قرار بدهد. همین‌قدر برادرها و خواهرها بدانند که بنده‌ی حقیر به شماها افتخار می‌کنم؛ این را بدانید.»


کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


شنبه 7 مرداد 1396 - 11:17:35