یک روزنامه آمریکایی خبر داد:

محدودیت‌های شدید ولیعهد جدید عربستان علیه ولیعهدبرکنارشده و مخالفان

دو شنبه 12 تیر 1396 - 12:45:43
محدودیت‌های شدید ولیعهد جدید عربستان علیه ولیعهدبرکنارشده و مخالفان

تهران- الکوثر: یک روزنامه آمریکایی از تدابیر و اقدامات شدید و محدودکننده محمد بن سلمان ولیعهد جدید عربستان علیه محمد بن نایف، ولیعهدبرکنارشده، خبر داد.

روزنامه « وال استریت ژورنال» گزارش داد محمد بن سلمان، ولیعهد جدید عربستان سعودی، طی روزهای گذشته، اقدامات و تدابیری علیه محمد بن نایف، ولیعهد برکنارشده، شیوخ و مبلغان دینی و مخالفان خود اتخاذ کرده است.

بر اساس این گزارش، مسئولان آمریکایی و سعودی به این روزنامه گفته‌اند که دربار پادشاه عربستان سعودی، با هدف سرکوب مخالفان، تدابیری را اتخاذ کرده است که به شدت مخالفان و منتقدان ولیعهد جدید را زیر نظر گرفته است و حتی حساب برخی از آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی هک کرده است.

به نوشته این روزنامه، وزارت کشور عربستان برخی از این فعالان را احضار کرده و به آن‌ها درباره ادامه فعالیت‌هایشان هشدار داده یا آن‌ها را تهدید کرده است که در صورتی که به فعالیت‌های خود ادامه دهند، بازداشت و زندانی خواهند شد.

برخی مسئولان دربار در گفت‌وگو با این روزنامه، اعلام کرده‌اند که ولیعهد جدید محدودیت‌هایی بر تحرکات محمد بن نایف، ولیعهد برکنارشده، اعمال کرده است و همه نگهبانان و نیروهای حراست دربار را تغییر داده است.

منبع: خبرگزاری اسپوتنیک عربی

 


دو شنبه 12 تیر 1396 - 12:43:54

عکسهای بیشتر :