مقاله کارشناس صهیونیست در پایگاه میوزاکلیو؛

ایران؛ پیروزِ بزرگ و نهایی جنگ سوریه

شنبه 10 تیر 1396 - 14:50:21
ایران؛  پیروزِ بزرگ و نهایی جنگ سوریه

یک کارشناس صهیونیست گفت ایران، پیروز بزرگ و نهایی جنگ سوریه است و بهتر است اسرائیل و جهان هر چه سریع تر به این واقعیت اعتراف کنند.

الکوثر: پروفسور «مردخای کیدار»، کارشناس امور خاورمیانه دراسرائیل با انتشار مقاله ای در پایگاه mivzaklive میوزاکلیو در خصوص آنچه که آن را فعالیت روزافزون ایران در منطقه خاورمیانه و خطر آن برای اسرائیل نامید ابراز نگرانی کرد و گفت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعتقاد ندارد که افزایش قدرت ایران در سوریه مسئله‌ای است که نیازمند برخورد قاطعانه است. 

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری العهد لبنان، وی افزود در میان اهداف بد دولت باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا و فهرست اولویت های دولت ترامپ، ایران موفق شد و در جنگ سوریه به پیروز آشکار تبدیل شد اما هیچ کس در جهان برای بیرون راندن ارتش ایران از سوریه موفق نخواهد شد و اسرائیل، اروپا و آمریکا باید با این واقعیت کنار بیایند که ایران در حال حاضر بر بخش های گسترده ای از عراق، سوریه و لبنان کنترل دارد.

به گفته این کارشناس اسرائیلی ، درحال حاضر حزب الله از طریق زمینی با ایران در ارتباط است. این باعث شده (سید حسن) نصر الله (دبیر کل حزب الله لبنان) در برابر اسرائیل احساس اطمینان کند؛ اسرائیلی که حتی از احداث دیواری بتونی در داخل سرزمین هایش (فلسطین اشغالی) با هدف دفاع از شهروندانش در برابر تک تیراندازان حزب الله بیم دارد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما


شنبه 10 تیر 1396 - 14:49:15

عکسهای بیشتر :