مجموعه تصاویر: ادامه تظاهرات در بحرین علیه محاکمه شیخ عیسی قاسم

یک شنبه 17 اردیبهشت 1396 - 14:38:37
مجموعه تصاویر: ادامه تظاهرات در بحرین علیه محاکمه شیخ عیسی قاسم

اگرچه دادگاه بحرین جلسه اعلام حکم آیت الله شیخ عیسی قاسم را 31 اردیبهشت اعلام کرد و بار دیگر اعلام حکم را تحت فشارهای مردمی به تعویق انداخت، اما تظاهرات فدائیان شیخ عیسی قاسم که از دیروز ادامه دارد، تا صبح امروز نیز ادامه پیدا کرد.

فداییان آیت الله عیسی قاسم در اطراف منزل ایشان تكبير سر داده دست به تظاهرات گسترده زده و اصرار رژیم آل خلیفه بر ادامه محاکمه آیت الله عیسی قاسم را محکوم کردند.

همچنین در بیانیه هایی مردم اعلام نمودند هر حکمی در این قضیه صادر گردد حتی مبنی بر برائت شیخ  مرفوض و باطل است چرا که مردم به " اصل وجودی و ماهیت این محاکمه" که اصول عقیدتی تشیع (فریضه خمس) و رهبر آنان را نشانه رفته است معترضند و آن را باطل و غیر قانونی و غیر شرعی میدانند.

تظاهركنندگان خشمگين كه كفن پوشيده بودند با اعلام آمادگي براي دفاع از شيخ عیسی قاسم تا پاي جان٬ رژيم آل خليفه را مسئول مستقيم پيامدهاي محاكمه وي و حمله به شيعيان وتشديد ظلم عليه آنها دانستند.

شب گذشته در لبیک به ندای علمای بحرین آماده باش دفاعی در تمامی مناطق بحرین برگزار شد و مردم کفن پوش در مناطق مختلف به خیابان ها آمدند.

از سوي ديگر، شيخ اكرم الكعبي دبيركل جنبش نجباي عراق به رژيم آل خليفه هشدار داد: ضربه زدن به آيت الله شيخ عيسي قاسم، به منزله توهين به مقدسات است و جنبش نجبا و گروههاي مقاومت حق خودشان در زمينه پاسخ به ضربه احتمالي به شيخ عيسي قاسم را محفوظ مي دانند.

 

 

 

 


یک شنبه 17 اردیبهشت 1396 - 14:38:32

عکسهای بیشتر :

دسته بندی :