شدت علاقه آمریکا، انگلیس و ترامپ به ایران!

سه شنبه 24 اسفند 1395 - 9:55:44
شدت علاقه آمریکا، انگلیس و ترامپ به ایران!

انتشار عکس یادگاری تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلیس که قرار است مشاور خاورمیانه ترامپ رییس جمهور آمریکا شود، در کنار بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با نقشه ایران نشان می‌دهد که محور سه گانه شرارت درباره برخورد با ایران هماهنگی‌هایی انجام داده اند.

به نقل از تسنیم، وبسایت صهیونیستی تایمز آو اسرائیل با انتشار تصویر زیر نوشت "رکس تیلرسون" وزیر خارجه جدید آمریکا رسما از "تونی بلر" نخستوزیر اسبق انگلیس خواسته است به عنوان "مشاور امور خاورمیانه" با دولت ترامپ همکاری کند.

هفته گذشته نیز برخی رسانههای خبری اعلام کردند بلر در طول یک ماه و نیم گذشته به منظور گفتگو درباره شرایط همکاری با دولت جدید آمریکا دستکم 3 بار با "جرد کوشنر" داماد یهودی ترامپ در کاخ سفید دیدار کرده است.

انتشار عکس یادگاری او با نقشه ایران در کنار بنیامین نتانیاهو نخستوزیر رژیم صهیونیستی نیز نشان میدهد نخستوزیر اسبق انگلیس با مقامات اسرائیلی نیز هماهنگیهای لازم را در این باره انجام داده است.

تونی بلر پس از اتمام دوران نخستوزیریاش به مدت چهارسال نماینده کمیته بینالمللی چهارجانبه در امور خاورمیانه (مناقشه فلسطین و اسرائیل) بود.

این نخستین بار است که دولت آمریکا قصد دارد یک غیرآمریکایی را به عنوان مشاورسیاست خارجی خود انتخاب کند.


سه شنبه 24 اسفند 1395 - 9:55:30