در این مسابقات که به میزبانی مالزی در حال برگزاری است تیم دختران ایران متشکل از صحابه فرد و زهرا کهریزی به مصاف تیمی متشکل از نمایندگان ژاپن و اندونزی رفتند که در پایان این بازی با برتری ۴ بر ۶، ۶ بر ۴ و ۶ بر ۴ نمایندگان ایران به پایان رسید. برای این تیم یوشیموتو (ژاپن) و گومولیا (اندونزی) بازی کردند.
تیم پدل بانوان ایران روز گذشته نیز با برتری ۶ بر ۲ و ۶ تیمی از اندونزی را شکست داده بود. ملی پوشان پدل ایران که خود را برای حضور در بازیهای آسیایی ناگویا آماده میکنند با حمایتهای فدراسیون قرار است بعد از این رویداد، مسابقات FIP مالزی، جمهوری آذربایجان و گرجستان را نیز تجربه کرده و پس از حضور در مسابقات اندونزی، به مصاف رقبای قدرتمند خود در ناگویا برود.