موفقیت پهپادهای حزب الله در حیفای اشغالی +فیلم

سه شنبه 24 مهر 1403 - 22:25:40

عملیات پهپادی جنبش حزب الله لبنان که دهها کشته و زخمی در میان نظامیان صهیونیست برجا گذاشت، بار دیگر قدرت پهپادی مقاومت لبنان را به رخ کشید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه "قضیه ساخنه" در این باره آمده است: عملیات هوایی جنبش حزب الله لبنان که طی آن چند پهپاد انتحاری به سمت اردوگاه آموزشی تیپ "گولانی" در بنیامینا در جنوب شهر اشغالی حیفا شلیک شد، ارتش اشغالگر را دچار سردرگمی کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد این عملیات در چارچوب رشته عملیات "خیبر" و با رمز "لبیک یا نصرالله" و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان اجرا شد.

مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد برای دفاع از لبنان و مردم آن حاضر و آماده است و از عمل کردن به وظیفه خود برای متوقف کردن اشغالگران، شانه خالی نخواهد کرد.

در همین حال اشغالگران اذعان کردند پهپادی که به پایگاه نظامی تیپ گولانی اصابت کرد، توانست از شبکه پدافند هوایی بگذرد بدون آن که شناسایی شود.

رسانه های صهیونیستی این حمله را بدترین ضربه به ارتش اسرائیل از زمان آغاز تجاوز به لبنان توصیف و تاکید کردند سربازان زمانی هدف قرار گرفتند که در سالن غذاخوری پایگاه خود تجمع کرده بودند.

به گفته شاهدان عینی، پهپاد مقاومت لبنان ابتدا یک موشک شلیک کرد سپس به هدف اصابت کرد و منفجر شد. جالب اینجا است که پیش از این عملیات حتی صدای آژیر خطر نیز در منطقه به صدا در نیامد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


سه شنبه 24 مهر 1403 - 22:25:5