جنگ سيستماتيک نظاميان اشغالگر و شهرک نشینان ضدمردم فلسطین

دو شنبه 16 مهر 1403 - 19:0:0

مردم مظلوم  فلسطين به موازات جنگ غزه شاهد جنگي نژادپرستانه ، خاموش و سيستماتيک  نظاميان صهيونيستي و شهرک نشينان مسلح عليه خود  در کرانه باختری و قدس اشغالی هستند.

ویژه ‌- الکوثر: گزارش برنامه «مع المراسلين» شبکه الکوثر حاکيست ، شهرک نشینان متجاوز صهيونيست  با حمایت گسترده دولت و ارتش اشغالگر به محاصره محله هاي فسلطيني و امنيتي سازي اين مناطق  در کرانه باختری ادامه مي دهند و هر روز به اموال و منازل فلسطيني ها حمله مي کنند و آنها را با زور سلاح  آواره مي کنند.
همچنين ارتش اشغالگر صهيونيستي براي  اولین بار از زمان انتفاضه دوم فلسطین ، از هواپیماهای جنگی برای حمله به اردوگاه طولکرم در کرانه باختری استفاده کرد که طی آن ده‌ها فسلطيني شهید و مجروح  شدند.
در حمله جنگنده هاي صهيونيستي، ده ها  منزل فلسطینيان ویران شد و کرانه باختری  براي ساعتها زیر آتش گلوله ها و بمباران صهيوينستها بود.
در حالی که عملیات مقاومت فلسطینی‌ها در کرانه باختري ادامه دارد،  این موضوع باعث نگرانی  دشمن صهيونيستي شده  و اشغالگران سیاست مشت آهنین را در سرزمین‌های فلسطینی بيشتر به اجرا درآورده است.
رژیم اشغالگر در برابر تهدیدات مقاومت فلسطین در وحشت به سر می برد و به دنبال سرپوش گذاشتن بر ناکامی های نظامی خود در غزه و لبنان و  نيز شکست خود در مقابل عمليات موشکي ایران است . به همين علت نظاميان و شهرک نشینان در توهم امنیت  با انجام حملات بیشتر، دستگیری ها، ترورها، و هدف قرار دادن بیت المقدس و الاقصی بسعي در پيش بردن نقشه های خطرناک خود دارند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 16 مهر 1403 - 12:58:47