نقش حیاتی شهیدان در تقویت درخت تنومند مقاومت

پنج شنبه 12 مهر 1403 - 19:49:0

آیت‌الله قمی در دیدار با ملت لبنان، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های شهدا، با اشاره به نقش شهیدان مقاومت، بر استحکام و گسترش مقاومت تأکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آیت‌الله قمی به نمایندگی از مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران در دیدار با ملت لبنان، ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده‌های شهدا و مردم لبنان، بر استحکام و افزایش انگیزه مقاومت تأکید کرد. وی همچنین به نقش حیاتی شهیدان مقاومت در تقویت درخت مقاومت اشاره کرد و تأکید کرد که خون شهدا، مانند شهید قاسم سلیمانی، باعث تقویت بیشتر حزب‌الله و مقاومت شده است.

ایشان همچنین به واکنش‌های منطقه‌ای به اقدامات جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه پس از پاسخ سپاه پاسداران به جنایات رژیم صهیونیستی، اشاره کرد و افزود که این اقدامات موجی از شادی و حمایت را در کشورهای منطقه به همراه داشته است. آیت‌الله قمی همچنین به جنایات تاریخی رژیم صهیونیستی و ناتوانی مجامع بین‌المللی در مقابله با این جنایات پرداخت و بر لزوم پاسخ محکم‌تر به این رژیم تأکید کرد.
وی در پایان بر پیشنهاد جمهوری اسلامی برای برگزاری همه‌پرسی میان مردم اصیل فلسطین برای تعیین سرنوشت کشورشان و انتخاب حکومتی از سوی آنان تأکید کرد و این راه‌حل را هم‌راستا با اصول دموکراسی و حقوق بشری دانست.

بیشتر بدانید:

چشم در برابر چشم.../ تهدید اسرائیل توسط "رضوان" حزب الله

ابابیل های ایرانی بر فراز گنبد مثلا آهنین!


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 12 مهر 1403 - 16:50:26