در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد:

آمادگی حزب الله برای رویارویی زمینی با ارتش اشغالگر

چهار شنبه 11 مهر 1403 - 15:57:2

کارشناس مسائل منطقه تاکیدکرد : درپی انتشار خبر آغاز عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی ضد لبنان با حمایت آمریکا ، نظامیان اشغالگر به خاطر آمادگی بالای مقاومت جرات ورود به خاک لبنان نداشتند.

ویژه ‌- الکوثر« رضا سعد» ، تحلیلگر لبنانی درگفتگو با برنامه «قضیه ساخنه»  شبکه الکوثر گفت: رزمندگان مقاومت با موشک ها و سلاح های مناسب، تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق مرزی به شکست کشاندند.
رضا سعد افزود: در رژیم صهیونیستی سردرگمی وجود دارد، زیرا موضوع تهاجم زمینی به لبنان مساله ساده  وآسانی نیست، به ویژه اینکه مقاومت اسلامی  کاملاً آماده است و تجربه جنگی طولانی دارد.
این کارشناس خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی لبنان با تجهیزات و توانمندی نظامی خوب خود آماده انتقام خون مظلومان به ویژه شهید سید حسن نصرالله است.
به گفته این تحلیلگر، مردان مقاومت در حسرت انتقام هستند و پیروز میدان هستند اما رژیم صهیونیستی تنها به بمباران هوایی متوسل می شود و هیچ نتیجه ای جز کشتار غیرنظامیان نداشته است .
این کارشناس لبنانی در پایان تاکید کرد: رژیم اشغالگر توانایی مقابله نظامی با مقاومت را ندارد و اگر نتانیاهو فکر می کند می تواند با نابودی مقاومت ، صهیونیست ها رابه شهرک ها در شمال سرزمین های اشغالی برگرداند، دچار توهم شده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 11 مهر 1403 - 15:52:46