شادی مردم جهان از عملیات موشکی ایران ضد رژیم صهیونیستی

چهار شنبه 11 مهر 1403 - 14:37:23

عدالت خواهان کشورهای مختلف درپی عملیات موشکی ایران (وعده صادق 2) ضد رژیم صهیونیستی در خیابان‌ها به شادمانی پرداختند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را با نزدیک به 200 فروند موشک بالستیک پیشرفته هدف قرار داده است.
پاسخ قاطع موشکی ایران به توحش یک ساله رژیم صهیونیستی در منطقه و علیه غیرنظامیان در لبنان و غزه، و نیز ترور سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله و اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس با استقبال فلسطینیان همراه شد.
براین اساس، فلسطینیان ساکن در نوار غزه با مشاهده موشک‌های ایران در آسمان سرزمین‌های اشغالی اقدام به شادی و پایکوبی کردند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی خوشحالی زنان، کودکان، و آوارگان فلسطینی را از پاسخ موشکی ایران نشان می‌دهد.

مردم دمشق پایتخت سوریه شامگاه سه شنبه درپی عملیات موشکی ایران (وعده صادق 2) ضد رژیم صهیونیستی در خیابان‌های این شهر به شادمانی پرداختند.

همچنین مردم عراق پس از حملات موشکی گسترده ایران علیه رژیم اسرائیل با حضور در خیابان‌ها جشن گرفتند.

مردم پاکستان همانند سایر مسلمانان جهان با حضور در خیابان‌ها، اقدام به جشن و پایکوبی به دلیل حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی کردند.
همچنین در یک برنامه تلویزیونی در ترکیه پس از اعلام حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی، مجری و کارشناس به دلیل شادی زائد الوصف اقدام به توزیع شیرینی کردند.
جشن‌های مردمی در شهرای مختلف یمن از جمله صنعا و صعده نیز در شادی و حمایت از عملیات بزرگ ایران در عمق موجودیت صهیونیستی برگزار شد.

تصاویری از شادی مردم  تونس ، اردن و مردم بوسنی و آلمان نیز در پی حمله موشکی موفق ایران به مراکز نظامی رژیم آپارتاید اسرائیل منتشر شده است.

 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 11 مهر 1403 - 14:27:48