نامه رزمندگان حزب الله خطاب به شهید سیدحسن نصرالله

سه شنبه 10 مهر 1403 - 20:11:38
نامه رزمندگان حزب الله خطاب به شهید سیدحسن نصرالله

رزمندگان مقاومت اسلامی حزب الله لبنان از خطوط مقدم نبرد با ارتش متجاوز صهیونیستی بر عهد و پیمان خود با شهید سید حسن نصرالله برای ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی تا تحقق اهداف سید مقاومت تاکید کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در این نامه آمده است: خداوند را به خاطر آنکه نعمت جهاد در راهش را در رکاب شما به ما ارزانی داشت، شاکریم، خداوند را شاکریم که شناخت شما و زندگی در زمانه شما را به ما  عنایت کرد، و افتخار حرکت در پشت سر شما در مسیر و راه جدتان، امام حسین(ع) را نصیب ما کرد تا با دشمنان خداوند و انسانیت و دفاع از مظلومین و مستضعفین بجنگیم.

زندگی پس از شما دیگر برای ما ارزشی ندارد، به خدا قسم، اگر می دانستیم که ما کشته می شویم، سپس سوزانده و بدنمان در هوا پودر می شود و هزار بار این امر تکرار می شود، باز هم راه تو را رها نخواهیم کرد  و از  عهد و پیمانی که با تو بستیم، دست برنخواهیم داشت.

از مواضع خود در امتداد وطن و مرزهای فلسطین به روح پاکت سوگند یاد می کنیم که همچنان بر عهد و پیمان خود تا تحقق آرزوها و اهدافت ثابت قدم هستیم.

به دشمن قلدر و زورگو و متوهم می گوییم که روزها و شبها و میدان میان ما حکم می کند، تیراندازان ماهر ما از جایی که گمان نمی بری، انتظارت را می کشند.

هرگز پرچم از دست ما زمین نخواهد افتاد و همانطور که تو همواره ما را به پیروزی وعده می دادی، ما هم بار دیگر با تو برای پیروزی عهد و پیمان می بندیم.

به مردم صبور، نستوه و وفادار می گوییم که به رنج و دردهای شما و بدن های تکه تکه سوگند که قاتلان شما هرگز از چنگ ما و انتقام ما در امان نخواهند ماند و دشمن هرگز قادر نیست به عزم و اراده ما خدشه ای وارد کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 10 مهر 1403 - 20:11:33