ترور سیدحسن نصرالله پایان ماجرا نیست

سه شنبه 10 مهر 1403 - 15:7:52

دستگاه تبلیغاتی رژیم صهیونیستی تلاش دارد این گونه جلوه دهد که با ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، داستان به پایان رسیده است ولی واقعیت چیز دیگری است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه "قضیه ساخنه" شبکه الکوثر آمده است: به دنبال ترور شهید سید حسن نصرالله به دست ماشین نظامی رژیم صهیونیستی، دستگاه تبلیغاتی و رسانه ای این رژیم تلاش دارد شرایط را به گونه ای جلوه دهد که گویا همه چیز به نفع این رژیم پایان یافته است ولی این گونه نیست و فضایی که در افکار عمومی رژیم صهیونیستی ایجاد شده با نخستین آسیب امنیتی، شروع به از بین رفتن خواهد کرد.

اطلاعات حاکی است در اسرائیل نوعی سرخوشی و احساس غرور از تحولات اخیر شکل گرفته است و به همین علت اسرائیلی ها به سمت ماجراجویی های بیشتر سوق داده می شوند که یکی از آنها عملیات زمینی در لبنان است که ممکن است گسترده یا محدود باشد.

از آمریکایی ها می شنویم که شواهدی درباره قصد اسرائیل برای اجرای عملیات زمینی دیده می شود و توصیه می کنند که این عملیات، محدود و موقت باشد. چنین سخنانی را زمانی که نظامیان اسرائیلی وارد محور فیلادلفیا در غزه شدند از آمریکایی ها شنیده بودیم. اکنون حفظ محور فیلادلفیا در دکترین اسرائیل به یک امر مقدس تبدیل شده است و می گویند قصد عقب نشینی از این محور را ندارند. همچنین دستگاه تبلیغاتی رژیم صهیونیستی از شهرک نشینانی که می خواهند به شهرک های شمال فلسطین اشغالی بازگردند می خواهد صبور باشند و به دولت اعتراض نکنند.

آزمون رژیم صهیونیستی و ارتش فرسوده آن با نخستین ضربه حزب الله آغاز خواهد شد چرا که حزب الله هنوز گرفتن انتقام خون های ریخته شده را شروع نکرده است. با نخستین ضربه امنیتی، معادله تغییر خواهد کرد.

ارتش اشغالگر جنایت هایش را در قالب عملیات انتقام جویانه انجام داد ولی این عملیات از نظر راهبردی، موثر یا سرنوشت ساز نبوده و تخریب غزه به این شکل، به پیروزی راهبردی برای اسرائیل منجر نشده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 10 مهر 1403 - 15:7:45