همگی با تمام قدرت خواستار انتقام خون سید حسن نصرالله هستیم

یک شنبه 8 مهر 1403 - 12:0:0

حمله تروریستی ارتش اسرائیل به بیروت که منجر به شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شد؛ خشم جهانی را برانگیخت. مردم لبنان از همان ساعت های ابتدایی به خیابان آمدند و فریاد انتقام سر دادند. یک لبنان خشم، یک لبنان خواستار انتقام سخت هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، خبرنگار شبکه الکوثر در بیروت، که در برنامه «قضیه ساخنه» با اشاره به موضوع « شهید راه بیت المقدس» اظهار کرد: از زمانی که خبر شهادت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان منتشر شد، در حومه جنوبی بیروت و سایر مناطق لبنان مانند بقاع، شهر بعلبک، هرمل و همه شهرها و روستاهای لبنان به خروش آمدند . با چشمانی اشکبار فریاد انتقام و خشم سر دادند.

همگی خواستار انتقام هستند، رهبری که ثمره فرماندهی اش جز پیروزی برای لبنان نبود؛ پیروزی لبنان در سال 2000 تا 2006 در جنگ ژوئیه و تا جنگ و مقاومت در برابر تکفیری ها بود، همه و همه ثمره شیرین پیروزی به مسلمانان هدیه کرد. و در اواخر عمر با برکت و شریفش که حمایت تمام عیار خود را از غزه و مردم فلسطین و مقاومت آن اعلام کرد.

وی افزود: مقاومت اسلامی در لبنان، حزب‌الله به همه حملات جنگنده‌های اسرائیلی از شهر بعلبک و هرمل پاسخ داد هرچند در این حملات و تجاوز به روستاها، همه خانه‌های داخل این روستاها و منازل مسکونی تخریب شد و غیرنظامیان تحت فشار قرار گرفتند تا مقاومت را تنها گذارند. اما او محبوب دل های مردم بود و راضی نشدند او را تنها بگذارند. 

وی ادامه داد: مردم مقاومت و رهبران مقاومت همگی یک شعار دارند: «هیهات منا الذله»؛ آنهایی خود مقاومت را برگزیدند و آزادند، بی عدالتی را نمی پذیرند و با آن مبارزه می کنند، اینجا باشد یا آنجا؛ آمریکا باشدو یا هر کشوری. این فداکاری ها، انشاءالله به زودی ثمره داده و پیروزی از آن حزب الله و مقاومت و فلسطین  خواهد بود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 8 مهر 1403 - 11:51:23