رهبری که از ملتی شکست خورده، قهرمانی مبارز ساخت

یک شنبه 8 مهر 1403 - 11:0:0

سید مقاومت لبنان همواره در صدد پیوستن به قافله شهدای جاویدان کربلا بود تا راه سیدالشهدای مقاومت اسلامی شهید عباس موسوی را ادامه دهد. سید حسن نصر الله در سال های 2000 و 2006 تلاش کرد ملتی را که می رفت مقهور توطئه های اسرائیل شود و میدان جنک را واگذار به دشمن کند، سربلند و قهرمان میدان نبرد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید مقاومت لبنان همواره در صدد پیوستن به قافله شهدای جاویدان کربلا بود تا راه سیدالشهدای مقاومت اسلامی شهید عباس موسوی را ادامه دهد. سید حسن نصر الله در سال های 2000 و 2006 تلاش کرد ملتی را که می رفت مقهور توطئه های اسرائیل شود و میدان جنک را واگذار به دشمن کند، سربلند و قهرمان میدان نبرد کرد.

شهید سید حسن نصرالله رهبری مقاومت را پس از شهید موسوی بر عهده گرفت و برای آزادی لبنان در سال 2000 و پیروزی آن در ژوئیه 2006 سنگ تمام گذاشت؛ و سپس به سرغ فلسطین و غزه، رفت و تمام قد از مردم مظلوم آن و مقاومت آن حمایت کرد.

ناظران همچنین بر این باورند که جنایات رژیم صهیونیستی باعث شد که منطقه پس از ناکامی بزرگ نتنیاهو در برابر مقاومت در فلسطین و لبنان، به سوی جنگی تمام عیار رود.

این خشم و تقاضای تلافی مردم مقاومت لبنان و میلیون ها انسان آزاده و مقاوم در همه کشورهای جهان است که یک صدا پشت انتقام سخت ایستاده اند.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 8 مهر 1403 - 11:27:11