مقاومت فلسطین و لبنان معادلات اشغالگران را در منطقه تغییر داد

چهار شنبه 4 مهر 1403 - 19:0:0

جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و لبنان در حال تشدید است و  نتانیاهو با این اقدامات رذیلانه می خواهد جبهه های حمایتی از مقاومت غزه  را سرکوب کند.

ویژه - الکوثر: گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، علیرغم تلاش های رژیم صهیونیستی برای سرکوب جبهه های حمایت از غزه، حزب‌الله با پاسخ مؤثر و قاطع خود به تجاوزات صهیونیستها به خاک لبنان، تاکید کرد تلاش‌های مقاومت برای حمایت از فلسطینی‌ها بدون توقف ادامه خواهد داشت و این حملات متوقف نمی شود جز با توقف جنگ نسل‌کشی در نوار غزه.
ناظران بر این باورند که نتانیاهو با جنگ و خونریزی صرفا به دنبال تشدید تنش ها در منطقه برای سرپوش گذاشتن بر شکست های اسرائیل است اما درمقابل،  استواری مقاومت لبنان و فلسطین نتایج این جنگ بیهوده را از قبل مشخص کرده است .
رزمندگان مقاومت فلسطین و لبنان با اهدای خون خود تنها یک هدف دارند و آن پیروزی فلسطینیان در برابر رژیم صهیونیستی است. این موضع متحد و قاطع ،  شکست اشغالگری را تقویت کرده است .
هم اکنون، مقاومت در منطقه باعث تقویت پایداری مردم فلسطین و سردرگمی دولت اشغالگر شده که به دنبال تحمیل معادلات جدید است.
براساس این گزارش، با استواری مقاومت  اسلامی در برابر اشغالگری، همه معادلات رژیم صهیونیستی و متحدانش در نوار غزه تغییر کرده و مقاومت نبض میدان را در دست گرفته است. 
حزب الله لبنان علیرغم  فشارهای شدید نظامی، با حملات موشکی خود پایگاه ها و پادگان های نظامی رژیم موقت را به لرزه انداخته و از بازگشت شهرک نشینان به شمال فلسطین اشغالی جلوگیری کرده است.
ناظران معتقدند معادلات راهبردی منطقه به نفع فلسطین و مقاومت در حال تغییر و بازگشت اشغالگران به وضعیت سابق را غیرممکن کرده است .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 4 مهر 1403 - 14:10:7