گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

پاسخ قاطع مقاومت لبنان به تجاوزات رژیم صهیونیستی 

چهار شنبه 4 مهر 1403 - 14:5:58

در حالی که حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی تحت عنوان عملیات پیکان شمال به لبنان ادامه دارد، نیروهای مقاومت اسلامی حزب الله نیز در چندین عملیات پاسخ این رژیم گستاخ را داده و دهها موضع و مقر  دشمن صهیونیستی را منهدم کردند.

ویژه - الکوثر: وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد در حملات جنایتکاران رژیم صهیونیستی به لبنان تاکنون بیش از 550 نفر شهیدشده اند که از این تعداد، 150 نفر کودک و زن هستند. همچنین این حملات وحشیانه نزدیک به دو هزار  مجروح برجای گذاشته است.
در این حال، وزارت کشور و آموزش و پرورش لبنان اعلام کردند مدارس و مؤسسات در مناطق امن لبنان آماده میزبانی آوارگان جنوب لبنان  هستند.
در حالی که حملات دشمن صهیونیستی به شکل کور و ناجوانمردانه ضد لبنانی ها ادامه دارد، حزب الله لبنان جنگ را به شیوه ای دقیق مدیریت و به طور فزاینده از انواع موشک های جدید برای بمباران پایگاه های جدید صهیونیست ها استفاده می کند.
منابع خبری می گویند صدها هزار شهرک نشین صهیونیست در پی حملات مقاومت به عمق شمال فلسطین اشغالی در پناهگاه ها بسر می برند و این موضوع در روزهای آینده مهاجرت صهیونیست ها را به جنوب سرزمین های اشغالی تشدید خواهد کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 4 مهر 1403 - 13:59:12