در برنامه عراق الغد مطرح شد:

اعلام عملیات مشترک جدید مقاومت عراق و یمن ضد رژیم صهیونیستی

دو شنبه 2 مهر 1403 - 13:35:58

مقاومت اسلامی عراق با تاکید بر ادامه حمایت نظامی خود از غزه ، اعلام کرد به زودی  مرحله جدیدی از عملیات مشترک با مقاومت یمن را در چند جبهه  ضد رژیم اشغالگر آغاز خواهد کرد.

ویژه ‌- الکوثر: گزارش برنامه «عراق الغد» شبکه الکوثر حاکیست، مقاومت عراق در بیانیه ای بر تحقق اهداف نبرد «طوفان  الاقصی» و اهمیت شکستن محاصره غزه و آزادسازی فلسطین تأکید و اعلام کرد:  خون شهدای مقاومت در عراق، سوریه، لبنان، ایران و فلسطین پایمال نخواهد شد . 
مقاومت عراق در این بیانیه همچنین برخروج  فوری نظامیان آمریکایی از عراق  تاکید کرد و گفت: حمایت از مقاومت فلسطین را ادامه خواهد داد و در برابر فشارهای دشمنان سرتسلیم فرودنخواهد آورد.
در بیانیه مقاومت عراق همچنین آمده است : عملیات مشترک مقاومت یمن و عراق  برای دشمن غافلگیرانه خواهد بود و این عملیات در جبهه های مختلف خواهد بود و بدون شک مقاومت از تمام گزینه ها و و کارتهای خود استفاده خواهد کرد.
مقاومت عراق در پایان با تاکید بر اهمیت وحدت میان جناح های مقاومت، تصریح کرد: انشاءالله پیروزی نزدیک است و از همه آزادگان جهان میخواهیم از  مقاومت فلسطین در این نبرد سرنوشت ساز حمایت کنند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 2 مهر 1403 - 13:34:47