روایتی از شکنجه و تحقیر اسرای فلسطینی

دو شنبه 2 مهر 1403 - 10:0:0

دو آزاده فلسطینی از اردوگاه الفوار در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری درگفت و گو با العالم روایت اسارت، شکنجه و رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی نیروهای رژیم صهیونیستی را بازگو کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ابو هشهش یکی از آزادگان فلسطینی ساکن اردوگاه الفوار در کرانه باختری فلسطین گفت: مرا با قنداق تفنگ و باتوم زدند، سرم را داخل توالت کردند، برادرانم، خواهرانم، پدرم و مادرم را نیز بازداشت کرده و کتک زدند، انگشتشان را داخل چشمم کردند تا از من اعتراف بگیرند که کجا اسلحه پنهان کرده ام در حالی که گفتم من اصلا اسلحه ای ندارم.

بنابر گزارش خبرنگار العالم این دو آزاده فلسطینی روایت دهشتناکی از دستگیری وحشیانه خود باز گو کردند. آنها خاطرنشان کردند هدف از عملیات مداوم اشغالگران علیه اردوگاه های فلسطینی، ایجاد رعب و وحشت و تلاش برای کشتن روحیه میهن پرستانه ساکنان اردوگاه ها است زیرا اشغالگران عمداً به تحقیر و توهین به اسیران فلسطینی می پردازند.

باجس الجنازره دیگر آزاده فلسطینی نیز شاهد دیگری بر ظلم و شنکجه گروهی از بازداشت شدگان و اسیران فلسطینی در بازداشتگاه های رژیم صهیونیستی است.

الجنازره به خبرنگار العالم گفت: ارتش صهیونیستی به عمد اسرای فلسطینی را تحقیر می کند، به سینه مان ضربه می زدند و پاهایشان را روی سر و شکم ما می گذاشتند.

روایت این آزادگان فلسطینی بخش کوچکی از رفتار ضد حقوق بشری و ضد انسانی نظامیان رژیم صهیونیستی در داخل استارتگاه ها و بازداشتگاه‌های این رژیم علیه اسران فلسطینی است، بدون این که نظارت و یا پاسخگویی در این زمینه وجود داشته باشد. این درحالی است که تعداد بازداشت شدگان و اسیران فلسطینی پس از 7 اکتبر (عملیات طوفان الاقصی)‌ در کرانه باختری از مرز 10 هزار و 800 نفر عبور کرده است.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


دو شنبه 2 مهر 1403 - 8:3:39